חילוץ האם מהדירה שעולה באשדוד. צילום: לין יצחק

כתב אישום נגד האם החשודה בהצתה כבר בימים הקרובים

בית המשפט האריך את מעצרה של תושבת אשדוד בפעם הרביעית. לפי החשד הציתה את הדירה בזמן שילדיה הקטנים היו במקום מתוך רצון להמיתם ולהתאבד. בדיון נמסרה הצהרה על כוונה להעמידה לדין. טרם ידוע באילו עבירות היא תואשם

פורסם בתאריך: 26.2.18 13:38

     

בית משפט השלום באשקלון האריך לפני זמן קצר בפעם הרביעית את מעצרה של תושבת אשדוד בת 29 החשודה שהציתה את דירתה בזמן שישני הילדיה הקטנים והיא שהו במקום. מעצרה הוארך עד יום רביעי מחרתיים.

האירוע התרחש בשבת, 17 בחודש. בדירה בשקומה השניה בבניין מגורים ברובע ח' פרצה שריפה. אש ועשן החלו לעלות. דלת הכניסה לדירה הייתה נעולה וכנראה חסומה. בשלב מסוים שלשלחה האם את ילדיה מהחלון ואחד השכנים תפס אותם בזה אחר זה. לאחר מכן היא חולצה באמצעות סולם בידי לוחם אש.

הילדים והאם נפגעו משאיפת עשן ואושפזו בבית החולים באשדוד.

בדירה המפוייחת נמצא מכתב התאבדות. המשטרה פתחה בחקירה ועצרה את האישה בחשד שניסתה להמית את ילדיה ולשים קץ לחייה.

האישה עצמה שבה וטענה באמצעות עורך דינה שי רודה שלא הציתה ולא ניסתה לפגוע בילדיה. לדבריה השריפה פרצה כתוצאה מקצר חשמלי. היא אישרה שאכן כתבה את המכתב אך לבסוף לא ניסתה להתאבד.

במשטרה ציינו היום שהפרקליטות הצהירה על כוונתה להגיש כתב אישום נגד האם. לנוכח הצהרת התובע, כתב אישום שכזה צפוי בימים הקרובים, אולם עדיין לא ברור באילו עבירות היא תואשם.

בית המשפט נעתר כבר בדיון הארכת המעצר הראשונה לבקשת החשודה לאסור את פרסום פרטיה מתוך כוונה להגן על ילדיה. החלטה זאת עדיין בתוקף.

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר