כתובות פוגעניות ברובע י'; המשטרה פתחה בחקירה

כתובת "מוות לרוסים/מוות לדוסים" נכתבה בכניסה לחדר מדרגות בבניין ברובע י'. ולדמיר גרשוב: "זה גרוע ביותר, המתח באוויר משפיע. חוסר הסבלנות מגיעה מכל הצדדים אני מרגיש אחראי למצב בעיר ולכן מבקש לדון בשינוי חוק העזר העירוני, לפני שיהיה מאוחר מידי"

פורסם בתאריך: 22.2.18 14:39

     

ההערות הפוגעניות שנזרקו כסיסמאות על ידי קיצוניים בהפגנות השבת הופכות לכתובות והשחתת רכוש ציבורי. בתחילת השבוע גילו תושבי רובע י' כתובת "מוות לרוסים" או שמא "מוות לדוסים" בכניסה לבניין המגורים שלהם. "מה יהיה הלאה? מודאגים מהשסע החברתי" אמר למערכת תושב הבניין. חבר מועצת העיר, ולדימיר גרשוב טוען שהאווירה קשורה למחאת השבת ולמתח באוויר:"הכיתוב הזה הוא  גרוע ביותר, המתח באוויר משפיע. חוסר הסבלנות מגיעה מכל הצדדים אני מרגיש אחראי למצב בעיר ולכן מבקש לדון בשינוי חוק העזר העירוני, לפני שיהיה מאוחר מידי".

ולדמיר גרשוב שחתם השבוע על המהלך של כצנלסון לשינוי החוק, מסביר מדוע עשה זאת:"אנחנו לא יכולים לחכות ולראות לאן האירועים האלו יתגלגלו, אנחנו חייבים לשבת ולתקן את חוק העזר העירוני. זה מה שמצופה מאיתנו, לפעול למען התושבים. אני מרגיש אחראי על המצב בעיר, אני לא רוצה להרגיש שחלילה פספסתי את המועד לשנות. זה הזמן".

גרשוב, מה המטרה של הישיבה?

"לשנות את החוק העזר. אני לא בעד לפתוח עסקים בשבת במקומות חרדיים מצד

גרשוב. מזועזע מההקצנה

שני אי אפשר לסגור הכל בשבת אנחנו צריכים לפתח את העיר לכיוון של תיירות, אם נסגור הכל מי יבוא לפה? צריך להיות בשלום. קודם כל להחזיר את המצב לקדמותו, להחזיר את אשדוד למה שהיא הייתה ולעגן את הדברים בחוק העזר".

יש פה שבירת כלים פוליטית? בכל זאת אתה בקואליציה

" אני בעירייה 20 שנה, אני לא נולדתי היום, אבל פה עתיד העיר יותר חשוב מעתיד פוליטי של איזה מישהו מועמד כזה או אחר, אנחנו לא בבחירות עדיין, איך המועצה יכולה לעבוד במצב כזה בכלל? אני מרגיש אחראי על מה שקורה. צועקים 'לסרי הביתה' אבל הם בעצם מפנים את זה לכל העירייה הקואליציה והאופוזיציה שניהם אחראיים על העיר ועל מה שקורה בה וצריך לפעול באחריות להחזיר את המצב לקדמותו. אין פה מקום למלחמות. אני כבר בדצמבר הגשתי הצעה לסדר היום לראש העיר לשינוי חוק העזר העירוני לפני כל ההפגנות שרק התחילו לדבר על חוק המרכולים".

 

ממשטרת אשדוד נמסר בתגובה: "הוגשה תלונה והנושא בחקירה".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר