מעצר (אילוסטרציה), צילום: דוברות המשטרה
מעצר (אילוסטרציה), צילום: דוברות המשטרה

"הילד פיתה אותי": חשד לתקיפה מינית מתמשכת של קטין בבית כנסת באשדוד

תושב אשדוד, 65, נעצר בחשד לפגיעה מינית בקטין אותו נהג לפגוש בבית כנסת. במשטרה נעשים כעת מאמצים פרט לחקירה גם לאתר קורבנות נוספים. מעצרו של החשוד הוארך היום בחמישה ימים נוספים

פורסם בתאריך: 25.1.18 16:35

     

מחלק הנוער במשטרת ישראל פתח במהלך השבוע בחקירה על אודות דיווח מפיו של נער, 14, כי לפני מספר שנים אז התגורר בעיר אשדוד נפגע מתקיפה מינית שבוצע על פי החשד על ידי אדם אותו הכיר בבית הכנסת. בעקבות עדותו ומספר פעולות חקירתיות שנערכו במהרה, נעצר אתמול החשוד לחקירה שארכה שעות בפני חוקרי הנוער בתחנת המשטרה באשדוד שבסופה קשר עצמו החשוד לחשדות המיוחסים לו תוך שטען להגנתו – "הילד פיתה אותי". בתום חקירתו הוא נכלא, והיום הוארך מעצרו לבקשת חוקרי המשטרה בבית המשפט בחמישה ימים נוספים, עד יום שני הקרוב, לטובת המשך פעולות החקירה הנדרשות ובניסיון לאתר קורבנות נוספים.

לפני כשלוש שנים עת התגורר הקטין עם משפחתו בעיר אשדוד, נהג זה לפקוד את אחד מבתי הכנסת בעיר. החשוד ככל הנראה התנדב במקום במשימות האחזקה השונות וכך נפגשו השניים. לאחר שהחשוד רכש את אמונו של הקטין מעת לעת, ביצע בו את זממו ואף איים על חייו בל יספר את אשר אירע במקום. על פי החשד מעשים אלו נמשכו לאורך שנתיים כשבזמן זה חושש הקטין לספר על המתרחש עד שעובר יחד עם משפחתו להתגורר מחוץ לעיר אשדוד. לאחר שבשנה האחרונה לא נחה נפשו ממעשיו של החשוד, סיפר על כך לאביו ואז הגיעו יחדיו לדווח על המקרה. בעקבות הדיווח, כאמור, נפתחה חקירה שהביאה למעצרו של החשוד אתמול (רביעי) ובתום חקירתו נכלא. היום הוארך מעצרו בבית המשפט עד יום שני הקרוב ובמשטרה נעשים כעת מאמצים לבחון ולאתר קורבנות נוספים באם ישנם.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר