היה עלול להסתיים במוות. הקורבן לאחר שנותח. צילום: באדיבות משטרת אשדוד

תקפו אדם עד אובדן הכרה בגלל ויכוח על סיגריה: "אמרתי להם די! די! ולא הקשיבו"

האיש אושפז במצב קשה. לפי כתב האישום ארבעה נערים הכו ותקפו אותו באכזריות רבה. הרופאים נאלצו לכרות את הטחול שלו. החוקר רס"מ קובי מור: "האירוע החמור היה עלול להסתיים במוות"

פורסם בתאריך: 23.12.17 10:16

     

לינץ' ברחוב: לבית המשפט המחוזי לנוער הוגש כתב אישום כנגד ארבעה נערים תושבי אשדוד בני 16.5-13.5. הרביעייה, אשר מוכרת למשטרה בשל עבירות פליליות קודמות, מרבה להסתובב ברובע ב’ בעיר ולהציק לחסרי ישע; אלא שאירוע שהתרחש לאחרונה — והסתיים באשפוזו של הקורבן התורן שלהם כאשר הוא מונשם ומורדם — הוביל למעצרם.

תחילתו של הסיפור לפני כשבוע וחצי בשעת אחר הצהריים. חבורת הנערים ניגשה לתושב העיר (42) שישב, כשהוא בגילופין, על ספסל ברובע ב’. בתחילה ביקשו ממנו סיגריה, וזה נעתר להם. לאחר מכן פנו אליו בבקשה לסיגריה נוספת, ושוב הוא הסכים, אלא שהתפנית החלה כשבפעם השלישית סירב לבקשתם וביקש מהם “להירגע”.

על פי החשד, הדבר זיכה את הקורבן בסקילה באמצעות לבנה גדולה שהייתה באזור. בשל חבלה זו נגרם קרע בטחול של המותקף. אך אם לא די בכך, במהלך מנוסתו מהמקום המשיכו, לפי החשד, הארבעה לדלוק בעקבותיו, ואחד הנערים חתך את זרועו של הקורבן בסכין יפנית וניסה לגנוב את תיקו.

החתך בזרועו של הקורבן. התמונה באדיבות משטרת אשדוד

אזרח ששהה באזור והבין את המתרחש הזעיק משטרה וכוחות רפואת חירום. כוחות ההצלה פינו את הקורבן לבית החולים אסותא אשדוד כשהוא במצב קשה, מונשם ומורדם עקב איבוד כמויות דם מסיביות בחלל הבטן.

בשל הפגיעה הקשה בבית החולים נאלצו לכרות את הטחול של המותקף ולהציל את חייו. מאמצי מחלקת הנוער במשטרת אשדוד הובילו ללכידתם של החשודים בדבר, שכאמור היו מוכרים למשטרה בשל עבר פלילי, ובמהלך מעצרם הוגש נגדם כתב אישום בבית המשפט המחוזי בגין תקיפה באיומים וניסיון שוד.

חוקר המשטרה רס"מ קובי מור

חוקר המשטרה רס"מ קובי מור, שטיפל בתיק: "חוקרי ובלשי הנוער עשו מאמץ רב והשקיעו זמן יקר וארוך כדי לתפוס את הקטינים העבריניים, שללא ספק יכלו להרוג את הקורבן. במהלך החקירה העיד הקורבן כי הפציר בנערים מספר פעמים להפסיק. 'אמרתי להם: די! די! הם לא הקשיבו', העיד. גם רופאת בית החולים אישרה את חששנו כי מדובר בסכנת חיים ואף אמרה כי אם המותקף לא היה מגיע בזמן, הוא לא היה מחזיק מעמד".

 

עו"ד מיכאל בוסקילה, שמייצג את אחד הנאשמים, מסר בתגובה: "מרשי, קטין נעדר עבר פלילי, מכחיש מעורבות באירוע האלים. מפאת העובדה שכל הנאשמים האחרים הינם גם קטינים לא נוכל לפרט את חלקם באירוע האלים, ואולם מרשי עומד על חפותו וגרסתו כאמור כי לא קשור לאירוע בכלל". מעורכי הדין של הנאשמים האחרים לא נתקבלה תגובה.

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר