משטרת אשדוד. צילום: דור גפני
משטרת אשדוד. צילום: דור גפני

אישום: תקף עם אלה גבר שביקש מאשתו נשיקה

שגיא שמלאשווילי מאשדוד מואשם שבזמן שהיה אמור להימצא במעצר בית בגין תיק אחר המתנהל נגדו, הגיע לפיצריה בעיר וחבט באותו גבר שוב ושוב עד שזה נזקק לאשפוז בבית חולים

פורסם בתאריך: 18.11.17 19:55

     
על פי כתב האישום שהוגש נגדו ביום חמישי לבית המשפט המחוזי בבאר שבע שגיא שמלאשווילי בן 25 מאשדוד היה אמור להימצא במעצר בית בתקופה המדוברת. הצעיר הסתבך לאחרונה גם בתיק הסוכן שהפליל סוחרי סמים וגם בתיק של סחיטה שבה הוא מואשם לצידם של האחים קריחלי המוכרים כמי כעומדים לכאורה בראש קבוצה עבריינית שבמשטרה מכנים 'הכנופייה הגרוזינית'.
הפעם שמלאשווילי עצמו מואשם בתקיפה חמורה: בתאריך 27 באוקטובר אשתו ניגשה לפיצריה ברחוב רוגוזין בעיר ושם אמר לה אחד האנשים שתיתן לו נשיקה. אולי החמיא לה ואולי ניסה להתחיל איתה, לא לגמרי ברור. היא לא אהבה את זה, וקראה לבעלה, שמלאשווילי. זה יצא מבית הוריו שם הוא אמור להימצא במעצר בית, הגיע לפיצריה עם לום ולפי כתב האישום חבט באותו גבר פעם אחר פעם, גם כשהוא כבר היה שכוב על הארץ המשיך לחבוט בו באמצעות הלום ובעט בו. לאחר מכן חזר לבית הוריו.
כתוצאה מהתקיפה פונה האיש בפיצריה לבית החולים ברזילי כשהוא סובל משטפי דם ודימום בראשו. כעבור שלושה ימים שוחרר לביתו. מתמלול השיחות שהתקבלו באותו ערב במוקד 100 של המשטרה עולה שהמדווחים חשו כי חייו היו אותה עת בסכנה. "הוא הורג אותו במכות", אמרו.
 
שמלאשווילי מואשם בעבירות של חבלה בכוונה מחמירה והפרת הוראה חוקית. אולם לדברי סנגורו עו"ד אהוד בן יהודה חלה טעות מצערת בזיהוי ולא הוא היה זה שתקף. 
פרקליטות מחוז דרום ביקשה להשאיר את הנאשם במעצר עד תום ההליכים נגדו. לפי כתב האישום בזמן התקרית נכח במקום פקח של עיריית אשדוד שניסה להפריד, אך הנאשם דחף אותו.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר