מאיר נרקיס. מתוך טיקטוק
מאיר נרקיס. מתוך טיקטוק

כוכב טיקטוק מוכר נעצר: חשוד כי סיפק סמים ואלכוהול לקטין מאשדוד

מאיר נרקיס הוא כוכב טיקטוק עם עוקבים רבים, כעת הוא גם חשוד כי סיפק סמים ואלכוהול לקטין תושב אשדוד. נרקיס טוען לחפותו ומסביר כי לא ידע שמדובר בקטין, אלא חשב שמדובר בבגיר. "כל התיק הזה נראה לי בעייתי מאוד", אמר סנגורו, אך בית המשפט האריך את מעצרו בחמישה ימים

פורסם בתאריך: 17.5.24 13:07

     

מאיר שקרוב, הידוע בשם מאיר נרקיס, הוא כוכב טיקטוק מוכר בן 43. אתמול הוא נעצר על ידי המשטרה, לאחר שבביתו אותר נער קטין, בן 17, מאשדוד. נרקיס חשוד כי סיפק סמים ואלכוהול לנער.

נרקיס טען בחקירתו כי לא ידע שמדובר בנער קטין, אלא בבגיר בן 18. הקטין אף טען כי נרקיס טען בפניו כי הוא שוטר והראה לו תמונה על מדים, אך נרקיס הכחיש זאת בחקירה.

היום הובא נרקיס לדיון בהארכת מעצרו בבית המשפט, "מדובר בחשוד שפגש קטין באקראי. על פי החשד, סיפק לקטין כדורים/סמים שפוגעים ביכולת הקוגניטיבית של אותו קטין", סיפר נציג המשטרה בדיון, "כאשר גם כשהגיעו השוטרים לבית הבחינו בכדורים רבים שנמצאים בבית".

סנגורו של נרקיס טען בבית המשפט כי מרשו מוסר גרסה וצריך לבדוק היטב את טענותיו של הנער, "פתאום בן 40 לוקח קטין ארבעה ימים ומסמם אותו…? זה מוזר. יותר מזה, החשוד מוסר גרסה, לא ממלא פיו מים… כמו שהטוען אמר יש מצלמות בבית של החשוד. לטעמי, אפילו על פני השטח, כל התיק הזה נראה לי בעייתי מאוד, אדוני צריך לבחון היטב היטב את תלונת המתלונן".

השופט כתב בהחלטתו כי "מעיון בתיק החקירה עולה כי קיים חשד סביר לביצוע העבירות המיוחסות לחשוד, וזאת כעולה מההודעות שנגבו אתמול, הן מהחשוד והן מעדים נוספים. לנוכח המיוחס לחשוד, קיימת עילת מעצר מסוג מסוכנות".

עוד כתב השופט כי "באשר לתקופת המעצר, אציין כי נתפסו בביתו של החשוד מצלמות וצפייה בחומרים שבהן עשויה לשפוך אור על נסיבות המקרה ועל החשדות כנגד החשוד. מצופה מהיחידה החוקרת לצפות בחומר עוד היום כדי לקדם את החקירה".

מעצרו של נרקיס הוארך בחמישה ימים.

@meir6763narkis♬ Классическая музыка – Романтическая Джазовая Музыка


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר