מטען החבלה שאותר בחניה. צילום: דוברות המשטרה
מטען החבלה שאותר בחניה. צילום: דוברות המשטרה

זה התעריף של הנחת מטען חבלה ברכב באשדוד

לקראת הגשת כתב אישום חושפת המשטרה כי 15 אלף שקלים זה הסכום שנקבע בין עבריינים עבור תכנון והנחת מטען חבלה ברכב בעיר אשדוד

פורסם בתאריך: 25.2.24 17:25

     

בתאריך 29 בינואר התקבל דיווח במשטרה על חפץ חשוד שאותר בחניה ברחוב ברקת ברובע י"ז באשדוד.

כוחות המשטרה בהם יחידת החבלה בלכיש, שהחלה לבחון את הפריט החשוד, קבעה כי מדובר במטען חבלה מאולתר שהתפוצץ וגרם נזק לרכב שחנה בסמוך.

 

בהערכת מצב מיוחדת שהתקיימה ביום האירוע, הוחלט להטיל את החקירה על היחידת המרכזית בלכיש, שהחלה בביצוע פעולות חקירה סמויות במוקדים שונים בארץ, והצליחה תחילה לשים את ידה על אופניים חשמליים וממצאים נוספים ששימשו את החשוד בהנחת המטען.

עם התקדמות החקירה, הצליחו חוקרי הימ"ר לחשוף כי בימים שקדמו לאירוע, בוצע תכנון קפדני של הנחת המטען, וכן הצליחו להתחקות אחר מסלולו המדויק של החשוד שנמלט כאמור מהזירה על גבי אופניים חשמליים ולאחר מכן באמצעות מונית,שהסיעה אותו לעיר ירושלים, שם מתגורר.

חבלן משטרה. צילום: דוברות המשטרה

חבלן משטרה. צילום ארכיון: דוברות המשטרה

עוד עלה כי עבריין שלפי החשד משתייך לארגון הפשיעה של שלום דומרני, רקם עם החשוד הירושלמי עסקה פלילית להנחת המטען בעבור סכום של כ-15 אלף שקלים, וזאת על רקע סכסוך מתמשך בין עבריינים.

עם הבשלת התשתית הראייתית נגד שני החשודים (39, ירושלים ו-26, חדרה), הם נעצרו בראשית החודש לחקירה ביחידה המרכזית בלכיש, בחשד לתכנון והנחת מטען החבלה.

בסוף השבוע הוגשה נגד השניים הצהרת תובע של הפרקליטות, בדבר הכוונה להגיש נגדם מחר כתבי אישום ולצדם בקשה להמשך מעצרם עד תום ההליכים.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר