שלום ביטון ז"ל
שלום ביטון ז"ל

"יונתן תרחם עליו, אתה הורג אותו": כך בוצע הרצח האכזרי של שלומי ביטון באמצעות חרב

כתב האישום המזעזע שהוגש נגד יונתן בר, חושף באיזה קור רוח הוא קרא לשלומי ביטון לבוא אליו ואז הסתער עליו עם חרב בידו ורצח אותו באכזריות בלתי נתפסת וזאת בשל סכסוך קודם ביניהם

פורסם בתאריך: 28.8.23 17:10

     

פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה לבית המשפט המחוזי בבאר שבע, כתב אישום נגד יונתן בר (בן מוחה), בן 57 מאקלון, לאחר שרצח באמצעות חרב אדם עמו היה מסוכסך.

מכתב האישום שהגיש עו"ד עמית גינת עולה כי לפי כחודש בסמוך לשעה 18:00, שהה בר בסמיכות לחנות מכולת שבבעלותו באשדוד, אז הבחין בשלום (שלומי) ביטון, עמו יש לו סכסוך מוקדם, צועד בשביל הסמוך למכולת.

הוא החליט להרוג את ביטון לכן הוא חזר במהירות אל המכולת והצטייד בחרב שאורכה כ-70 ס"מ, נעמד בפתח המכולת כשהוא אורב לביטון, והחרב בידו מוסתרת לצד גופו. הוא קרא לביטול לבוא אליו, וכשהוא התקרב, מיד בר הסתער עליו, הכה בו בחוזקה מספר פעמים, באמצעות החרב, בצווארו ובראשו ונעץ בחוזקה את החרב אל תוך גופו.

זירת הרצח ברחוב אבן גבירול

זירת הרצח ברחוב אבן גבירול

עדי ראיה שעמדו בסמוך קראו לו להעצור ולחדול ממעשיו, ס.ב שהיה בדרכו לבית כנסת סמוך, שמע צעקות הסתובב והבחין בבר מכה את ביטון באמצעות החרב וצעק לעברו "יונתן תרחם עליו, תעזוב אותו אתה הורג אותו", אך בר לא הגיב והמשיך להכות את ביטון באמצעות החרב.

בשלב מסוים, חדל בר ממעשיו והתרחק מביטון שהתיישב על המדרכה ואז התמוטט לאחור. בר שעמד בצד וצפה בביטון המדמם, הלך לצד ויישר את החרב שהתעקמה כתוצאה מהדקירה.  הוא פגש במכרה, אשר הגיעה בינתיים למקום, ומסר לידיה את החרב, תוך שהוא אומר לה: "תיקחי את הדבר הזה מפה ותעיפי אותו, תחביאי אותו". היא נטלה את החרב ורצה בבהילות אל דירתה, הנמצאת בסמיכות למכולת ברחוב הרב קוק, והחביאה את החרב מתחת למיטתה. כמו כן צלצל בר לבעליה הקודמים של חנות המכולת וביקש ממנו למחוק את המצלמות במקום.

שלום ביטון ז"ל

שלום ביטון ז"ל

במקביל, הוזעקו למקום כוחות הצלה, שפינו את ביטון לבית החולים "אסותא" באשדוד שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו.

בבקשת המעצר עד תום ההליכים שהוגשה במקביל ציין עו"ד גינת כי: "המשיב רצח אותו בדם קר באמצעות חרב, בטבורה של העיר אשדוד באור יום לעיניי העוברים והשבים. המשיב בחר לשתוק בחקירותיו ולא סיפק כל הסבר למעשיו".

בר נאשם בעבירות של רצח בכוונה ושיבוש מהלכי משפט.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר