פגיעת הכיסא בראשו של חצרוני. מתוך אונליין TV
פגיעת הכיסא בראשו של חצרוני. מתוך אונליין TV

נסגר התיק נגד הנער החשוד שזרק כיסא על פרופ' אמיר חצרוני

התיעוד של זריקת הכיסא חרך בזמנו את הרשתות, אבל למרות הרעש הרב ומעצרו של נער חשוד, החליטה המשטרה לסגור את התיק מחוסר ראיות. חצרוני הגיב בזעם ואיחל לנער דברים קשים

פורסם בתאריך: 23.8.23 21:37

     

הפרופ' והפרובוקטור, אמיר חצרוני קיבל בימים האחרונים מכתב ממשטרת ישראל המודיע לו כי נסגר התיק נגד הנער שנחשד כי זרק עליו את הכיסא, בזמן ששידר מגן העיר באשדוד.

במכתב שנשלח אליו מיחידת התביעות של מרחב לכיש נכתב כי בעקבות התלונה שלו למשטרה, נחקר חשוד בביצוע העבירה, אלא שלא נמצאו ראיות מספיקות בכדי להעמידו לדין ולכן הוחלט על סגירת התיק.

חצרוני הגיב לסגירת התיק בדיוק בסגנון שלו וכתב כך: "זוכרים איך לפני 122 נרצחים בחברה הערבית, כמעט אלף עצורים בהפגנות נגד הדיקטטורה, ועוד כמה מפגינים שגמרו את ההפגנה בלי אוזן או עם טאטו אלגנטי של מגן דוד על הלחי היה בן תשחורת ביביסטי מאשדוד שזרק עלי כסא, כי אמרתי באומץ בשידור טלוויזיה שאני לא עומד בצפירה לזכרם של פושעי מלחמה? אמא שלו אמרה שהיא גאה בבנה. תחנת המשטרה באשדוד סגרה את התיק. אינשאללה, הבן יתגייס למג"ב ומחבל יגמור את הסיפור. הבן מאוד מתאים למג"ב מצד אחד, ומאוד מיותר בעולם מצד שני".

האירוע הזה התרחש בחודש מאי בשנה שעברה, אז התקיים שידור חי של ערוץ אונליין tv מגן העיר באשדוד. בשידור השתתפו חן עשור, קובי סויסה ופרופ' חצרוני, שלא היסס לדבר בזלזול על חללי צה"ל.

במהלך השידור עבר במקום צעיר שרכב על אופניים, הוא הרים כיסא וזרק אותו על ראשו של חצרוני.

חצרוני ההמום החל לדמם ונזקק לטיפול רפואי. גם במהלך הטיפול הרפואי הוא המשיך לגדף את בני עדות המזרח.

משטרת אשדוד פתחה בחקירת האירוע ועוד באותו הלילה עצרה נער בן 16, תושב העיר, בחשד לביצוע המעשה. הנער נלקח לתחנת המשטרה ושם נחקר, אלא שהוא הכחיש את החשדות נגדו.

הנער החשוד בבית המשפט

הנער החשוד בבית המשפט

היה שלב שאמא שלו העלתה סטורי ובו שיבחה את המעשה של בנה, אך בהמשך המשפהח הכחישה וטענה כי פרצו לה לחשבון.

כעת כאמור, התיק נגדו נסגר מחוסר ראיות.

ההודעה על סגירת התיק

ההודעה על סגירת התיק

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר