המוט ששימש לתקיפה. צילום: דוברות המשטרה
המוט ששימש לתקיפה. צילום: דוברות המשטרה

תושב אשדוד מורדם ומונשם כבר שבועיים לאחר שהותקף קשות על ידי נערים ליד ביתו

פורסם בתאריך: 3.8.23 13:00

     

פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה לבית המשפט המחוזי לנוער כתב אישום נגד שלושה נערים בני 15, תושבי אשדוד אשר תקפו אדם במוט עץ וגרמו לו לשברים בעצמות הגולגולת.

מכתב האישום שהגישה עו"ד חן עסיס לביא עולה כי לפני כשבועיים ישב הקורבן, בן 36 עם אשתו וחבריו בפארק באזור מגוריו ברחוב דב גור באשדוד.

באותה העת ישבו בסמוך אליהם מספר קטינות אליהן הצטרפו שניים מהנאשמים עם חבריהם. בשלב מסוים, ביקשו הנאשמים וחבריהם מהקורבן וחבריו לשמור על השקט, אך הם סירבו. ובין שני הצדדים התפתח ויכוח, שאחריו עזבו שתי הקבוצות את המקום.

לאחר שעזבו את המקום, פגשו שני הנאשמים את הנאשם השלישי וסיפרו לו כי הקורבן וחבריו איימו עליהם בבקבוק שבור, מה שאילץ אותם לעזוב את הפארק. בתגובה לכך הציע הנאשם השלישי כי הם ילכו להתעמת איתם. לאור האמור, חזרו הנאשמים וחבריהם לכיוון הפארק, כיוון שהקורבן וחבריו כבר עזבו את המקום החלו הנאשמים וחבריהם לחפש אותם בסמוך לאזור ואכן איתרו אותם לא רחוק משם.

הנאשמים וחבריהם החלו ללכת אחרי הקורבן וחבריו, וכאשר הקורבן חצה את הכביש, הנאשם השלישי רץ לכיוונו ובאמצעות מוט עץ שאסף בדרך מאחד מאתרי הבנייה, הכה אותו בראשו מאחור וברח מהמקום. במקביל איימו שני הנאשמים הנוספים על חבריו באמצעות סכין וגז פלפל שהיו ברשותם ולאחר אף ריססו את הקורבן בגז הפלפל, בעודו שכוב מדמם על הקרקע.

פראמדיק מד"א דן בן-ישי שהגיע לזירה וטיפל בקורבן סיפר: "הפצוע שכב על המדרכה כשהוא מחוסר הכרה וסובל מחבלת ראש קשה. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל מתן תרופות וקיבוע לציוד רפואי מיוחד על מנת לשמור על ראשו וצווארו ופינינו אותו במהירות בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים כשמצבו קשה".

ניידת טיפול נמרץ. צילום ארכיון

ניידת טיפול נמרץ. צילום ארכיון

כתוצאה ממעשיהם נגרמו לקורבן שברים מרובים בגולגולת ודימומים מוחיים, הוא נאלץ לעבור שני ניתוחי חירום ובעת הגשת כתב האישום הוא עדיין שוכב מורדם ומונשם בבית החולים.

פעולות מהירות של שוטרי תחנת אשדוד, הובילו לאיתור המוט ששימש לתקיפה ולזהותם של שלושת הנערים התוקפים, כבני 15 תושבי אשדוד, שנעצרו כבר באותו יום בגין התקיפה החמורה.

לנאשמים יוחסה עבירה של חבלה בכוונה מחמירה ולאחד מהם גם עבירת החזקת סכין ובמקביל הוגשה כנגדם בקשת מעצר עד תום ההליכים.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר