האקדח שנתפס בידי החשודים. צילום: דוברות המשטרה
האקדח שנתפס בידי החשודים. צילום: דוברות המשטרה

"סיכון לפגיעה בחיים של אחרים": אישום נגד עבריין מאשדוד שנתפס עם אקדח טעון

משה אזולאי, עבריין מאשדוד המחזיק בעבר פלילי לא קטן, נמלט משוטרים שארבו לו תוך שהוא משליך אקדח טעון שהיה בידו. הוא נאשם בעבירות נשק והפרקליטות מבקשת לעצור אותו עד לתום ההליכים נגדו מאחר והוא מהווה סכנה לציבור

פורסם בתאריך: 23.7.23 20:22

     

פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד משה אזולאי, תושב אשדוד, בן 34, לאחר שנתפס עם אקדח טעון.

מכתב האישום שהגישה עו"ד אלכס דרנבוים עולה כי בתחילת החודש בשעות הערב המאוחרות נסע אזולאי עם אדם נוסף ברחובות אשדוד. לאחר שחנו את רכבם, הוציא אזולאי מהרכב שקית המכילה אקדח חצי אוטומטי וכן מחסנית ובה אחד עשר כדורים 9 מ"מ. מדובר באקדח שנגנב בתל אביב בשנת 2015.

השניים יצאו  מחניית הבניין לרחוב, שם המתינו להם שוטרים, במסגרת פעילות משטרתית יזומה. כשהבחינו בשוטרים מתקרבים אליהם, הם פתחו בריצה, ואזולאי ברח חזרה לעבר מדרגות הירידה לחניון הבניין, כשהשוטרים רצים אחריו.

כאשר הגיע לתחתית גרם המדרגות, הוא זרק לשם את האקדח הטעון במחסנית והכדורים, בטרם הגיעו אליו השוטרים ועצרו אותו.

במקביל לכתב האישום, הוגשה נגד אזולאי בקשת המעצר עד תום ההליכים שבה ציינה עו"ד דרנבוים כי אזולאי "נושא על גופו אקדח טעון, ללא היתר או רשיון, והסיכון הפוטנציאלי מנשיאת הנשק בציבור, לעבירות פליליות נוספות, לפגיעה בחיים ובבריאות של אחרים, ולסיכון הציבור בכלל. אם ישוחרר המשיב יש סיכון ממשי שמא ישוב על מעשיו".

לאזולאי יוחסו עבירות נשק והפרעה לשוטר במילוי תפקידו.

אזולאי מחזיק בעבר פלילי הכולל בין היתר הרשעות בעבירות אלימות, סמים, איומים והפרעה לשוטר. הוא ריצה עונשי מאסר בפועל, ותלוי ועומד נגדו מאסר מותנה של שמונה חודשים, בגין כל עבירת אלימות מסוג פשע, וכן מאסר מותנה של ארבעה חודשים, בגין הפרעה לשוטר במילוי תפקידו. בנוסף, תלויים ועומדים נגדו שני כתבי אישום בבית משפט השלום בקרית גת, בגין עבירות איומים.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר