מרגריטה לוי ז"ל. סאמי אבו אל עסל
מרגריטה לוי ז"ל. סאמי אבו אל עסל

ביצע מעשי סדום, חנק ודקר: אישום מזעזע נגד הרוצח של מרגריטה לוי ז"ל מאשדוד

כתב אישום מזעזע הוגש נגד סאמי אבו אל עסל מיפו שביצע עבירות מין במרגריטה לוי, בת 21 מאשדוד, ואז חנק אותה ורצח אותה ולאחר מכן עטף את גופתה בשמיכות ומגבת והשליך אותה בפארק שכונתי באילת. "מעשיו הם מסוג המעשים האכזריים ביותר שיכול אדם בן אנוש, לבצע", נכתב

פורסם בתאריך: 16.7.23 16:00

     

פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד סאמי אבו אל עסל, עבריין מין בן 51 מיפו, נשוי ואב לשניים, בגין רצח ועבירות מין, זאת לאחר שביצע מעשה סדום ורצח לפני כ-20 שנה את מרגריטה לוי ז"ל.

מכתב האישום שהגיש עו"ד אביב דמרי עולה כי במהלך יוני 2003 הגיעה לוי לאילת על מנת לחפש עבודה, באותו הזמן עבד אבו אל עסל בדוכן לממכר שווארמה הנקרא "לאפה בר" הנמצא במרכז התיירות בעיר.

מספר ימים לאחר מכן פגשה לוי את אבו אל עסל ובמהלך המפגש בינהם, הוא ביצע בה שני מעשי סדום שלא בהסכמתה החופשית, חנק אותה עד ששבר את עצם לשונה, הכה אותה בראשה, בפניה ובגפיה העליונים, ודקר אותה 6 פעמים בחזה עד שהרג אותה.

אבו אל עסל, אז והיום

אבו אל עסל, בשנת 2003 והיום

בהמשך, הוא עטף את ראשה של המנוחה במגבת, את גופה בשמיכות וקשר שני כבלי חשמל סביב השמיכות באופן המהדק את השמיכות סביב גופת המנוחה. הוא נשא את גופתה העטופה, אל פארק שכונתי בעיר, השליכה על כר הדשא ונמלט מהמקום. מאוחר יותר נמצאה גופתה באותו הפארק ועברו ימים עד שהתבררה זהותה. זירת הרצח עצמה, עד היום אינה ידועה.

אבו אל עסל העלים את הסכין שבאמצעותו ביצע את הרצח, וגם את חפציה והמכשיר הסלולארי של מרגריטה לוי, שלא נמצאו עד היום הזה. בכך למעשה הצליח אבו על עסל "להתחמק לאורך שנים רבות, ולהלך חופשי בציבור
כשדם רב על ידיו", כתב עו"ד דמרי.

מה שעוד יותר מחריד, היא העובדה שכחודש וחצי לאחר מכן הוא ביצע עבירות דומות כלפי צעירה אחרת באילת, ובמקרה הזה הוא הורשע ונידון ל-11 שנות מאסר.

מה שהביא למעצרו לאחר 20 שנה היא ההתאמה בין ה-DNA שלו ל-DNA שנמצא על גופה של לוי ובמגבת שעטפה את ראשה. גם האיכונים של הטלפון הסלולרי שלה מראים כי זמן קצר ליד הרצח היא הייהת בסמוך לעסק בו עבד אבו אל עסל.

המשטרה הצליחה גם לאתר את בעלת השמיכות שסיפרה על היכרותה עם אבו אל עסל, היכרות שהוא מכחיש.

בחקירותיו הראשונות הוא טען שלא הכיר כלל את מרגריטה לוי ובהמשך חקירותיו הוא פשוט שמר על זכות השתיקה.

לצד כתב האישום הוגשה בקשה לעצור אותו עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו. בבקשה נכתב כי אבו על עסל מסוכן ביותר לציבור וכי "מעשיו הם מסוג המעשים האכזריים ביותר שיכול אדם בן אנוש, לבצע. במקרה דנן נכונים הדברים שבעתיים, שעה שכחודש בלבד לאחר מעשה זה אכזרי זה, ביצע המשיב את עבירות המין האכזריות והדומות כלפי ד'".

לאבו אל עסל יוחסו עבירות של רצח בכוונה תחילה, רצח בנסיבות מחמירות ומעשה סדום.

התיק נחקר על ידי מרחב אילת במשטרת ישראל.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר