התקיפה בסטאר סנטר
התקיפה בסטאר סנטר

תושב אשדוד היכה אדם מבוגר במוט ברזל בגלל ויכוח על מחזור בקבוקים. צפו בתיעוד

הוא היכה את האיש שוב ושוב במוט ברזל באמצע הסטאר סנטר. דיווח שהועבר למשטרה הביא למעצרו תוך זמן קצר. כעבור יממה אותר גם הקורבן שזומן למשטרה להגיש תלונה. צפו בתיעוד האירוע

פורסם בתאריך: 5.6.23 13:02

     

שוטרי תחנת אשדוד הוזעקו אמש לסופר בסטאר סנטר באשדוד בעקבות דיווח אזרחים על תקיפת אדם שאירעה במקום. בסרטון שתיעד את האירוע נראה הקורבן יוצא מחנות במקום, כאשר החשוד מתקרב אליו עם המוט ואז מכה אותו בצווארו עם מוט הברזל מספר פעמים.

השוטרים שהגיעו במהירות, הצליחו על פי הדיווח לאתר את החשוד בתקיפה, תושב אשדוד בן 67 וכן את מוט הברזל הגדול בו השתמש, והם עצרו את החשוד.

צפו בתיעוד האירוע:

במקביל, התברר כי הקורבן שפרטיו לא היו ידועים, עזב את המקום, ובמשך היממה האחרונה עשו חוקרי המשטרה מאמצים נרחבים, עד אשר איתרו אותו בשעות האחרונות וזימנו אותו לתחנת המשטרה, שם הגיש תלונתו וכן התברר כי נזקק לטיפול רפואי לאחר שנחבל מהתקיפה.

מחקירת המשטרה עולה החשד, שהתקיפה אירעה בעקבות ויכוח שהתגלע לכאורה על רקע מחזור בקבוקים במכונה המוצבת בסופר.

מעצרו של החשוד הוארך הבוקר בבימ"ש השלום באשקלון עד לתאריך 11.6.23.

מוט הברזל ששימש לתקיפה. צילום: דוברות המשטרה

מוט הברזל ששימש לתקיפה. צילום: דוברות המשטרה

רפ"ק קרן טולדנו, קצינת החקירות והמודיעין במשטרת אשדוד: "מרחב לכיש מוכוון לאפס סובלנות בעבירות אלימות, החל בתגובה מהירה מאוד של השוטרים בשטח במטרה לעצור את החשודים, הבאתם לחקירה, ומיצוי מלוא הראיות על מנת להוביל אותם לדין. ביטחונו ושלומו של הציבור הוא נר לרגלינו, וכל חשוד בעבירות בכלל ובאלימות בפרט, ידע שנגיע אליו בכל עת ובכל מקום".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר