שיטור ימי. צילום ארכיון: דוברות המשטרה
שיטור ימי. צילום ארכיון: דוברות המשטרה

שוטר מהשיטור הימי נעצר בחשד למעורבות בהברחת סיגריות דרך חופי אשדוד

היחידה המרכזית בלכיש סיכלה הלילה הברחת אלפי מוצרי טבק לשטחי ישראל דרך חופי אשדוד - בשווי מוערך של מאות אלפי שקלים. שוטר מהשיטור הימי שהיה מעורב במעשים ואף הוא נעצר על ידי מח"ש

פורסם בתאריך: 21.5.23 12:24

     

היחידה המרכזית בלכיש ניהלה במהלך השבועות האחרונים חקירה סמויה שעניינה חשד להברחות של כמויות גדולות של סיגריות, דרך חופי הים של אשדוד באמצעות כלי שייט אזרחיים לגיטימיים לכאורה.

במהלך החקירה הסמויה, חשפו חוקרי הימ"ר את זהותם של מספר תושבי הדרום והמרכז, שלפי החשד חברו יחד לביצוע ההברחות, באמצעות כלי שייט עמם נהגו לצאת למדינות בחו"ל, ולשוב ארצה כשעל הסיפון ארגזי סיגריות מוברחים, והכנסתם בצורה מתוחכמת לשטחי המדינה, ללא כל הצהרה או פיקוח, בניגוד לחוק.

כמו כן, התעורר החשד כי שוטר ותיק מהשיטור הימי, היה מעורב בעצמו בהברחות, כאשר הוא הביא לכך שההברחות לא נתפסו על ידי המשטרה. בתמורה לכך, הוא קיבל כסף, כך על פי החשד.

ארגזי הסיגריות שתפסו השוטרים. צילום: דוברות המשטרה

ארגזי הסיגריות שתפסו השוטרים, הלילה. צילום: דוברות המשטרה

בימים האחרונים עלה החשד כי החשודים עומדים לבצע הברחה נוספת, כאשר השוטר עצמו מעורב בהברחה.

אמש, נערכו היחידה המרכזית בלכיש יחד עם צוות של המחלקה לחקירת שוטרים בפעילות סמויה באזור חופי אשדוד, שהובילה לאיתור כלי שיט שנמצא בשימוש החשודים, באמצעותו שבו הלילה בהפלגה מיעד בחו"ל.

עם עגינתם בארץ, נעצרו החשודים על ידי שוטרי ימ"ר לכיש בסיוע יחידות מחוזיות וארציות בהם המערך האוירי של המשטרה, וכוחות צה"ל, בקריות השליטה של פלגת השליטה בזירת אשדוד שלקחו חלק במאמץ הגילוי והזיהוי המשותף לכוחות זרוע הים והמשטרה, והכוונת הכוחות לכלי השייט.

השוטר שחזר מקפריסין לישראל בהפלגה, נעצר על ידי אנשי מח"ש יחד עם בת הזוג שלו. השוטר יובא היום לדיון בהארכת מעצרו בבית המשפט.

גם כלי השייט נעצר על ידי משטרת ישראל לאחר מאמץ גילוי וזיהוי משותף של כוחות זרוע הים ומשטרת ישראל. כמו כן נתפסו מאות חבילות המכילות לפי החשד מוצרי טבק מוברחים.

משרדי מח"ש. צילום: אמיל סלמן

מלבד השוטר ובת הזוג שלו, נעצרו 10 חשודים בשנות ה30-50, להמשך חקירה בימ"ר לכיש בחשד להברחה, ועם סיום חקירתם בהתאם לממצאים, יוחלט מי מהם יובא בפני בית משפט השלום לדיון בעניינו.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר