חלק מהסמים שנתפסו. צילום: דוברות המשטרה
חלק מהסמים שנתפסו. צילום: דוברות המשטרה

סטודנט למדעי המחשב וחברו נתפסו עם סמים בדירה של כנופיית פשע באשדוד

שוטרי משטרת אשדוד פשטו בסוף השבוע על דירה המשמשת חברי כנופיית פשיעה בעיר, בה נתפסו למעלה מחצי ק"ג סמים מסוכנים מסוגים שונים וכסף מזומן - שני חשודים נעצרו לחקירה

פורסם בתאריך: 7.5.23 12:30

     

בפעילות ממוקדת של תחנת אשדוד נגד חברי כנופיית פשיעה בעיר, פשטו השוטרים במהלך סוף השבוע על דירה המשמשת את העבריינים ברחוב יקינטון, בשעה שלפי החשד עסקו במקום בסחר בסמים מסוכנים והכנת התוצרת לשם הפצתה ברחבי העיר והאזור.

במהלך החיפוש נתפסו למעלה מחצי ק"ג סמים מסוכנים, בהם קנאביס, קריסטל ודוסה: בחדר השינה נתפסו כ-380 גרם של חומר החשוד כסם מריחואנה, בסלון עוד 180 גרם. כמו כן, חומר החשוד כסם מסוג דוסה בצבע ורוד מחולק לתבניות במשקל של 78 גרם שנמצא במטבח. חומר חשוד כקריסטל מחולק ל-12 שקיות במשקל של 34.65 גרם ברוטו שנמצא במטבח על השיש.

מעצר חשוד. צילום ארכיון: דוברות המשטרה

מעצר חשוד. צילום ארכיון: דוברות המשטרה

כמו כן על גופו של אחד החשודים נתפס סכום כסף כולל בסך של 2,760 ש"ח.

בתיקו של חשוד נוסף שהיה בדירה, נתפס חומר החשוד כמריחואנה במשקל של 28 גרם ברוטו וכן חומר נוסף החשוד כמריחואנה במשקל של 26 גרם ברוטו. עוד נתפס ברכבו חומר החשוד כסם במשקל של 2.96 גרם ברוטו.

שני החשודים (26, אשדוד) שהיו בדירה נעצרו לחקירה במשטרת אשדוד וביום שישי הם הובאו להארכת מעצר בבית משפט השלום באשקלון.

שם טען סנגורו של החשוד השני, כי מרשו מחזיק ברישיון לשימוש בסמים וכי מדובר באדם נורמטיבי לחלוטין, "מדובר בבחור צעיר, סטודנט למדעי המחשב בשילוב של שני תארים. מנהל אורח חיים נורמטיבי לחלוטין. אינו רגיל לסיטואציות שכאלה. התעלף בעת החיפוש ואין לו שום קשר לסמים שנתפסו בדירה. מדובר בסמים ששייכים למשיב האחר, שלקח עליהם אחריות מלאה עוד מהרגע הראשון. המשיב שיתף פעולה עם השוטרים, מסר שיש לו סם בכמות מזערית ברכב, עוד לפני שידעו שיש לו רכב. הכמות שנתפסה עליו היא ברוטו ומדובר בסמים שהוא לוקח במסגרת האישור הרפואי שיש לו".

סמים וכסף שנתפסו. צילום: דוברות המשטרה

סמים וכסף שנתפסו. צילום: דוברות המשטרה

השופטת מיטל חלפון נזריאן כתבה בהחלטתה כי חומר החקירה מעלה חשד סביר הקושר את השניים לחשדות נגדם.

מעצרו של החשוד המרכזי הוארך בשבעה ימים ואילו מעצרו של החשוד השני הוארך בחמישה ימים.

"מרחב לכיש של המחוז הדרומי, ממשיך לשים במרכז המאמץ את המאבק הנחוש בעבריינים המשתייכים לכנופיות וארגוני הפשיעה, במטרה 'להכות' בהם בכל תחום בו עוסקים על מנת להרחיקם מהציבור ובכך למגר את הפשיעה החמורה", נמסר מהמשטרה.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר