רובוט חבלן משטרה. צילום ארכיון: דוברות המשטרה
רובוט חבלן משטרה. צילום ארכיון: דוברות המשטרה

בן ממשיך: תושב אשדוד בנו של עבריין בכיר מאוד נעצר בחשד להנחת מטען חבלה

החשוד מאשדוד, בן 45, נעצר אמש יחד עם שני תושבי חצור הגלילית, בחשד למעורבות בהנחת מטען חבלה תחת רכב של תושב גן שורק. מעצרם הוארך

פורסם בתאריך: 23.3.23 18:50

     

אירוע הנחת המטען התרחש לפני כחודש בתאריך 19 בפברואר, כאשר התקבל ביחידה המרכזית (ימ"ר) במחוז מרכז, מידע על מטען חבלה רב עוצמה, שהוטמן תחת רכב של תושב גן שורק בחניית הבית.

למקום נשלח גם חבלן משטרה שהגיע למקום וניטרל את המטען באופן בטוח, זאת לצד העברתו להמשך מיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי של משטרת ישראל.

צילום ארכיון: דוברות המשטרה

בתוך כך, חוקרי הימ"ר הפעילו מגוון אמצעים טכנולוגים אשר הובילו בתום חקירה סמויה בת חודש ימים, לחשיפת זהותם של מספר חשודים – אחד תושב אשדוד בנו של עבריין בכיר מאוד בארץ, בן 46, ושני תושבי חצור הגלילית אף הם בשנות ה-40 לחייהם. האדם שהמטען הונח ברכבו הוא אדם נורמטיבי והרקע להנחת המטען עדיין נבדק.

כאמור, בלשי הימ"ר עצרו כעת את שלושת החשודים, לצד חיפוש בבתיהם ותפיסת טלפונים ואמצעי אחסון שונים, העשויים להיות רלוונטים לחקירה, ובהתאם לצורכיה וממצאיה.

היום הובאו השלושה להדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום ראשל"צ, כאשר המשטרה מבקשת להאריך את מעצרם ב-12 ימים בחשד לעבירות של ניסיון רצח, הנחת חומר נפץ, סחיטה, קשירת קשר ועוד.

מעצר. צילום: דוברות המשטרה

מעצר (ארכיון). צילום: דוברות המשטרה

השופט כתב כי חומרי החקירה מעלים חשד סביר שהחשודים ביצעו את המעשה ובהסכמת הצדדים הוארך מעצר השלושה בשמונה ימים.

מהמשטרה נמסר: "מדובר בחקירה מואצת, בהתאם לאסטרטגיה ההתקפית של מחוז מרכז המתמקדת במחוללי וארגוני פשיעה המאיימים על שלום הציבור ובטחונו".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר