פולינה וייסמן וזירת הרצח שלה. צילום: דוברות איחוד הצלה
פולינה וייסמן וזירת הרצח שלה. צילום: דוברות איחוד הצלה

אותר כלי הרצח ששימש את הרוצח של פולינה וייסמן; כתב אישום בימים הקרובים

בימים הקרובים יוגש כתב אישום נגד ישראל אלישע כבן 23, החשוד ברצח של פולינה ויסמן באשדוד, זאת לאחר שהוגשה היום הצהרת תובע לבית המשפט

פורסם בתאריך: 23.3.23 12:40

     

חקירת המשטרה החלה ביחידה המרכזית של מרחב לכיש, בתאריך ה-21.2 לאחר שהמנוחה פולינה ויסמן כבת ה-41, אותרה בביתה בעיר אשדוד כשעל גופה סימני אלימות, ומותה נקבע בבית החולים.

פעולות חקירה מהירות של חוקרי הימ"ר ותחנת אשדוד, הובילו תוך פחות מיממה לזהותו של החשוד ברצח, ישראל אלישע כבן 23, תושב אבן שמואל, והוא נעצר לחקירה בחשד לרצח, שבמסגרתה הובא לזירת הרצח, שם שחזר את מעשיו.

החשוד ברצח מגיע לשחזור:

בנוסף, חוקרי המשטרה הצליחו לאתר בנתיב בריחתו של החשוד, סכין שלפי החשד שימשה אותו בביצוע הרצח. יחד עם זאת, יש ממצאים נוספים שנמצאים עדיין בבדיקה וייתכן שהיה שימוש גם בחפץ נוסף כהה.

הסכין ששימשה על פי החשד ברצח פולינה וייסמן. צילום: דוברות המשטרה

הסכין ששימשה על פי החשד ברצח פולינה וייסמן. צילום: דוברות המשטרה

מחקירת המשטרה עולה, כי ביום הרצח, התקיים לפי החשד מפגש בין החשוד לקורבן מבלי שהייתה ביניהם היכרות מוקדמת, והתגלע בין השניים ויכוח לכאורה על רקע כספי, שבמהלכו עזב החשוד את דירת הקורבן, ושב אליה לאחר זמן קצר, לאחר שהצטייד בכובע, כפפות וכלי הרצח, שם תקף אותה לפי החשד וגרם למותה.

מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת, והיום לאחר העברת חומרי החקירה לפרקליטות, הוגשה נגד החשוד הצהרת תובע, בדבר הכוונה להגיש נגדו כתב אישום בימים הקרובים.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר