פולינה וייסמן ז"ל
פולינה וייסמן ז"ל

אגרופים, בעיטות, חניקות ותקיפה בסכין: כך היו חייה של פולינה וייסמן ז"ל שנרצחה במהלומות פטיש

פולינה וייסמן נרצחה אמש במהלומות פטיש בביתה וזה היה סוף לחיים שבהם היא סבלה מאלימות קשה מאוד. בית המשפט האריך היום את מעצרו של החשוד ברצח, צעיר בן 23

פורסם בתאריך: 22.2.23 21:24

     

בעלה ובן זוגה של פולינה וייסמן ז"ל, שנרצחה אמש במהלומות פטיש, שוחררו היום לביתם לאחר שהמשטרה הגיעה למסקנה כי אינם מעורבים ברצח. יחד עם זאת, בית משפט השלום באשקלון האריך את מעצרו של צעיר בן 23 שיצא מהדירה לאחר הרצח והוא זה שחשוד בביצוע הרצח.

מהחקירה עלה כי בעלה שהיה אמש בזירה ניסה לדווח על האירוע למשטרה אך בטעות הוא חייג 102 והגיע לכיבוי האש והם דיווחו על כך למשטרה. השוטרים שהגיעו לזירה עיכבו לחקירה את הבעל ואילו הגרוש שלה נעצר זמן קצר לאחר מכן. שניהם כאמור שוחררו.

זירת האירוע. צילום: דוברות איחוד הצלה

פולינה, בת 40, היא אמא ל-4 ילדים, שניים מהגרוש שלה, ממנו היא סבלה אלימות קשה במשך זמן רב.

שני כתבי אישום חמורים הוגשו נגדו בעבר על האלימות שהוא השתמש בה כלפי פולינה ז"ל. באחד המקרים, כך על פי כתב אישום שהוגש בשנת 2019, התגלע ויכוח ביניהם לאחר שהאי דרשה ממנו לא לצעוק על בנם התינוק. הוא בתגובה זעם וניפץ כוס שהחזיקה בידה.

בזמן שהיא ניקתה את השברים הוא תקף אותה וחנק אותה בשני ידיו. לאחר מכן הוא שחרר אותה ואמר לה "תמשיכי לנקות". כשהיא רצתה להמשיך הוא שוב תקף אותה כאשר הפיל אותה על הרצפה ובעט בה בצלעות ואיים עליה כי אם תתלונן עליו הוא יקבור אותה וכי אם יעצרו אותו הוא יהרוג אותה.

באותו הערב הוא ניסה לתקוף אותה שוב כאשר זרק לעברה סכין אשר לא פגעה בה, לאחר מכן הוא חנק אותה.

במקרה אחר הוא היא אותה במכת אגרוף בעין ובעט בה בצלעות ובראש.

הגרוש הורשע וריצה עונש מאסר מאחורי סורג ובריח בגין העבירות הללו וכן נגזר עליו עונש מאסר על תנאי, שלא הרתיע אותו מלשוב ולתקוף את פולינה.

כתב אישום אחר שהוגש נגדו בשנת 2021 חושף עוד מסכת של אלימות קשה. באחד הימים, בעודם גרושים, היא נכנסה לחדר הילדים לחליף טיטול לבנה ואילו הגרוש שלה לאחר שצעק עליה, התקרב לדלת חדר הילדים והיכה בה ושבר אותה. בהמשך הוא נטל סכין ברזל גדולה והניף אותה לעבר פולינה, היא ניסתה להגן על עצמה מהסכין אך הוא חתך אותה בידה וברגלה.

זירת האירוע. צילום: תיעוד מבצעי מד"א

זירת האירוע. צילום: תיעוד מבצעי מד"א

בהמשך היא הצליחה להימלט ממנו ונמלטה מהבית כאשר בגדיה קרועים והיא מדממת. בחוץ היא פגשה את שכנתה שהביאה לה בגדים להחלפה. האבא של הגרוש שלה הגיע בסמוך לבית ואסף אותה ברכבו ויחד עם ישנו ברכבו בחניון ברובע א'. בשני מקרים אחרים הוא נאשם כי תקף אותה במכות אגרוף בפניה.

הגרוש הורשע ואף ריצה מאסר ממנו השתחרר לפני שנה.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר