עמוס לביא מימין. אייל נגר משמאל. התיעוד הבלתי נתפס

מה דומרני יגיד על זה? סולחה בין ראשי הארגונים עמוס לביא ואייל נגר

התמונות שאתם רואים כאן, היו בלתי נתפסות עד לאחרונה. האויבים הגדולים מארגוני הפשיעה של משפחת לביא ואייל נגר בפגישת סולחה כעת באולם אירועים במרכז הארץ

פורסם בתאריך: 6.2.23 19:20

     

האם קרב הסוף של מלחמות ארגוני הפשיעה? אפשר לומר כעת שבחלקן כן. בשעה זו מתקיימת הסולחה הגדולה בין עמוס לביא, ראש משפחת הפשע מרחובות לבין אייל נגר, היורש של בני שלמה שנרצח לפני מספר חודשים.

באולם אירועים במרכז הארץ, נאספו מאות אנשים, ובחסות של רב מרחובות התייצבו לביא ונגר כשכיפות לבנות מכסות את ראשם ובאמצע ספר תורה.

צפו בתיעוד הנדיר מהסולחה:

הקרב בין הארגונים הללו הוא מדמם ונמשך כבר שנים ארוכות. ערימות של גופות נערמו לאורך השנים בקרב בין ארגוני הפשיעה הללו, כאשר בארגון לביא מייחסים לבני שלמה את הרצח של האחיין גל נועם בגן יבנה, ואילו לאחים לביא מיוחס החיסול של שלום שלמה, האח הבכור של בני שלמה.

בנוסף, נרצחו ונפצעו עוד חיילים רבים ושילמו מחיר כבד על השתייכותם לארגונים, כמו הרצח של ישראל עמר אחיו של יהודה עמר מאנשיו של בני שלמה. הערב התייצב גם יהודה עמר עצמו לצד נגר בסולחה. זכור בין היתר, האירוע בו התפוצץ מטען חבלה בחתונה של עמוס לביא, אירוע שבו נפצעו מספר אנשים.

הסולחה הגדולה בעולם התחתון

עמוס לביא ואייל נגר בסולחה

נגר ולביא, באמצע הרב

השאלה הגדולה כעת היא מה יעשה האויב הגדול, שלום דומרני? הוא נמצא בקואליציה עם עמוס לביא ובמלחמה מול היורש אייל נגר, אך הוא לא נראה בסולחה והדיווחים מספרים כי הוא מתנגד לסולחה.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר