צילום ארכיון: דוברות המשטרה

בנו של עובד מוכר בנמל אשדוד חשוד במעורבות בפיצוץ מטען חבלה ברכבו של איש עסקים בעיר

משטרת ישראל עצרה שלושה חשודים וזאת בשד למעורבות בהטמנת והפעלת מטען חבלה ברכבו של איש עסקים אשדודי וזאת על רקע סכסוך פלילי. אחד החשודים הוא בנו של דמות מוכרת בעיר ובנמל

פורסם בתאריך: 19.1.23 17:35

     

בחודש נובמבר האחרון, התעוררו תושבים ברובע י"א באשדוד מקול נפץ שנשמע באחד הרחובות. שוטרי משטרת ישראל שהוזעקו לזירה פתחו בחקירת המקרה לאחר שזיהו כי מטען חבלה שהונח ברכב השייך לאיש עסקים מקומי, התפוצץ וגרם לו לנזק. לא דווח על נפגעים.

במסגרת החקירה שהתנהלה באופן סמוי עלה החשד שהרקע למקרה הנו סכסוך כספי פלילי, ובמהלכה הצליחו חוקרי המשטרה להתחקות אחר זהות החשודים במעשה, שנעצרו אתמול לחקירה במסגרת מבצע מעצרים ממוקד.

זירה. צילום ארכיון: דוברות המשטרה

זירה. צילום ארכיון: דוברות המשטרה

חשוד אחד הוא בן 20 מאשדוד, בנו של בכיר בנמל אשדוד ודמות מוכרת בעיר. חשוד שני הוא בן 26 מאשדוד והחשוד השלישי הוא 36 מהמושב שתולים. הם נחקרו בחשד לעבירות המיוחסות להם, והובאו מוקדם יותר היום בפני בית משפט השלום באשקלון.

סנגורו של החשוד הראשון, עו"ד מיכאל בוסקילה, אמר בדיון כי "גם המשטרה לא חושבת שהוא מעורב בהנחת המטען… הוא לא קשור והמשטרה יודעת שהוא לא קשור אלא מה, המשטרה חושדת שהוא יודע משהו".

עוד סיפר הסנגור כי אתמול באו אליו 4 בלשים "ועשו לו חקירה, שאלו אותו שאלות ניסו לעשות לו תרגיל מה יודע על הסיפור הזה, הוא היה מופתע ואמר לא יודע במה מדובר… הם באו אליו כעבריינים וניסו לעשות תרגיל. שחררו אותו, רק לאחר מספר שעות באו ועצרו אותו במקום אחר".

השופטת מירב עמר כהן כתבה בהחלטתה כי אין כך הדבר והוא לא נעצר רק בתור "בן ערובה" והאריכה את מעצרו בחמישה ימים.

הסנגורית של החשוד השני אף היא אמרה בבית משפט כי הלקוח שלה מכחיש כל קשר, "הוא מזועזע ולא מבין מה היחידה החוקרת רוצה ממנו".

הסנגור של החשוד השלישי, תושב שתולים אמר כי מרשו "עומד באופן חד משמעי על חפותו. אין לו קשר לאירוע הזה ולא ברור מדוע נעצר".

גם מעצרם של השניים הוארך בחמישה ימים.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר