הגנבים קושרים את מכשיר הכספומט הצמוד למתקני משחק לילדים. מתוך סרטון מצלמות האבטחה

צפו בתיעוד: הגנבים הגיעו, עקרו כספומט, העמיסו וברחו

בסוף השבוע נעקר מסוף כספומט במרכז הקניות הגדול באשדוד. הגנבים ברחו עם השלל ולפי החשד מדובר בכנופייה שבדרך דומה אחראית ל"מבצעים" נוספים בדרום

פורסם בתאריך: 30.10.17 16:36

     

יש דרכים רבות ומתוכחמות לגנוב כסף אך עקירת מסוף כספומט באמצעות שימוש ברכב מסיבי? מתברר שזו שיטה שהופכת נפוצה יותר ויותר. ראינו בדרך זו עקירת כספות בישובים וגם כספומטים מבנקים.

הפעם הקורבן הוא מרכז הקניות הגדול באשדוד. באמצע הלילה שבין שבת לראשון הגיעה לשם חוליית גנבים, הצליחה להיכנס עם הרכב פנימה למתחם, אנשיה קשרו את הכספומט, משכו ועקרו אותו ממקומו. לאחר מכן עזבה הכנופיה את המקום עם השלל.

צפו:

קרדיט סרטון:רוטר.נט

מי שעוד הופתע מפרץ היצרתיות של הגנבים שתועדו במצלמות האבטחה היא חברת הכספומטים, שלטענתה הנזק הכספי מוערך במאות אלפי שקלים. כפי שניתן לראות בסרטון צמד הגנבים עטו מסכות על פניהם, תחילה חיברו את הכספומט באמצעות חבל קשיח לגי'פ הכסוף ולאחר מכן עושים זאת שוב, עד לעקירה מלאה של המסוף. תוך פחות מדקה מסתיימת פעולת עקירת וגניבת המסוף והכסף כמובן.

החקירה הוטלה משטרת אשדוד. נבדק חשד ולפיו מדובר בכנופייה שגנבה בדרך דומה כספומטים ואולי גם כספות במקומות נוספים בארץ. החוקרים מנהלים חיפושים קדחתניים אחרי הגנבים.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר