מעצר חשוד. צילום ארכיון: דוברות המשטרה
מעצר חשוד. צילום ארכיון: דוברות המשטרה

"נפגע במשפחה שלך": איומים כלפי סוכן משטרתי שהפליל גורמים מארגון פשיעה

הסוכן המכונה "סנסאי" הפליל עשרות סוחרי סמים ופגע בעיקר בארגון הפשיעה של בני שלמה ואייל נגר. איומים לפגוע בו והמשפחתו הגיעו אליו על מנת שלא יעיד בבית המשפט

פורסם בתאריך: 2.1.23 14:22

     

היחידה המרכזית בלכיש תקפה לפני כשנה את מה שכונה "צינור החמצן הכלכלי" של ארגוני הפשיעה בדרום, ופגעה בו אנושות באמצעות הפעלה של סוכן משטרתי שפעל בקרבם של 27 עבריינים המשתייכים לארגוני וכנופיות פשיעה בדרום, והתחבר לקווי הסמים שהפעילו, תוך שרכש מהם בעשרות עסקאות סמים מסוכנים מסוגים שונים, בהם 'קריסטל', 'קוקאין' ו MDMA.

סמים שנתפסו במבצע של סנסאי. צילום: דוברות המשטרה

הסוכן שזכה לכינוי "סנסאי", פגע באופן כלכלי, כך אומרים במשטרה בארגון הפשיעה של בני שלמה, שנרצח לפני מספר חודשים ושל ידי ימינו, העבריין אייל נגר מאשדוד. לאחר הגשת כתבי האישום נגד סוחרי הסמים ובקשה למעצרם עד תום ההליכים על ידי הפרקליטות, החל התיק להתנהל בבית המשפט.

אלא שבמהלך השבועות האחרונים עלה החשד בימ"ר לכיש, כי שניים מהנאשמים שעדיין עצורים באחד מבתי הכלא, מנסים להדיח את הסוכן שהפליל אותם, מלהעיד נגדם בבית המשפט, ולצורך כך קשרו קשר עם שני חשודים נוספים, שהחלו במסכת איומים לפגוע בסוכן ובמשפחתו.

על פי החשד הם יצרו קשר עם בני משפחתו ואיימו עליהם ואף יצרו קשר עם הסוכן עצמו ואיימו כי יפגען בו ובבני משפחתו תוך שהם קושרים זאת לעדותו הצפויה בבית המשפט.

חוקרי הימ"ר פתחו בחקירה סמויה והצליחו לאסוף ראיות וממצאים נגד ארבעת החשודים, בני 30-60, מדרום ומהמרכז, והם נעצרו אתמול על ידי שוטרי ימ"ר ויס"מ לכיש לחקירה בחשד לעבירות של קשירת קשר לפשע, איומים והדחה למניעת עדות במשפט, והיום הם יובאו בפני בימ"ש השלום באשקלון בבקשה להאריך את מעצרם.

"משטרת ישראל רואה חשיבות עליונה לשמירה והגנה על סוכנים ובני משפחתם, ותפעל בכל הכלים העומדים לרשותה על מנת להגיע ולהעמיד לדין את מי שינסה להצר או להשפיע על פעילותם בכל שלב", נמסר מהמשטרה, "כל זאת כחלק בלתי נפרד מהמעטפת שמספקת המשטרה לכל מי שבוחר לקחת חלק במאמץ נגד העבריינים בכלל תחומי הפשיעה".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר