אילוסטרציה

חשד: הפיץ חשבוניות פיקטיביות והתחבא מתחת לשמיכה

לאחר חקירה ופעילות של משרד מע"מ אשדוד נעצר חשוד בהפצת חשבוניות פיקטיביות בהיקף של מיליוני שקלים. החשוד שבי מטרני (61) מהיישוב גן הדרום נעצר לאחר שאותר מסתתר תחת שמיכה בביתו

פורסם בתאריך: 29.10.17 11:34

     

החשוד, שבי מטרני (61) מהיישוב גן הדרום, חשוד כי הפיץ חשבוניות על שם חברת "חץ אלקטרוניקה" ללא שהיה לו כל נגיעה לחברה זו. בידי מע"מ 181 חשבוניות בהיקף כולל של כ- 600,000 ₪ שהמס בגינן עומד על כ- 102,000 ₪. בנוסף, חשוד מטרני בהפצת סדרת חשבוניות פיקטיביות נוספת בהיקף של כ- 600,000, כאשר חשבוניות אלו נמצאו בתיקי ניכויים של חברות שונות. על הערכת החוקרים, ישנן עוד סדרות של חשבוניות פיקטיביות שהופצו כאשר הסכום הכולל שלהן עומד כאמור על כ- 2,000,000 ₪.

לפני מספר ימים הוציא בית המשפט "צו מעצר בהיעדר" נגד מטרני לאחר שזה לא התייצב לחקירה במע"מ אשדוד. צוותי מס ערך מוסף הגיעו לביתו, ואשתו מסרה להם כי היא אינה בקשר איתו ולא ראתה אותו זמן מה. בחיפוש אשר נערך בבית, נתפס מטרני כאשר הוא מתחבא תחת שמיכה בחלל שבין הארון לקיר באחד החדרים. במהלך החיפוש נתפסו שישה מחשבים, דיסקים קשיחים, ו-160 חשבוניות פיקטיביות שהיו חסרות באחת הסדרות. עוד נמצאה חותמת החשודה כמזויפת על שם חברת "חץ אלקטרוניקה".כאמור, מטרני נעצר לשלושה ימים ולאחר מכן שוחרר בתנאים מגבילים.

תגובת עורך דינו טרם התקבלה, ואנו נפרסמה לכשתגיע

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר