רגע התקיפה כפי שתעוד במצלמות. צילום: דוברות המשטרה

מקומם: צפו בעובד זר מנחית אגרוף בפניה של אישה באמצע הרחוב, ללא סיבה

האיש כפי שניתן לראות בסרטון, מכה את הצעירה שהלכה לתומה ברחוב. הוא נעצר והוגש נגדו כתב אישום על מקרה נוסף של תקיפה

פורסם בתאריך: 30.11.22 14:00

     

כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים הוגשו היום לבימ"ש השלום באשקלון, נגד נתין זר מאריתראה, שנעצר ע"י משטרת אשדוד לאחר שתקף באלימות יום אחר יום נשים ברחוב וגרם להן לחבלות. הנאשם נעצר בתגובה מהירה של השוטרים לדיווח של אחת הנשים, שאיתרו אותו ועצרו אותו.

המקרה הראשון התרחש בתאריך 18 בנובמבר, כאשר שתי צעירות צעדו בצומת הרחובות ז'בוטינסקי-הראשונים ואילו העובד הזר צעד בצד השני של הכביש. כאשר הוא הבחין בהן, הוא חצה את הצומת לעברן, כשפניו מכוסות בחלקן על ידי בנדנה צהובה, ואז לפתע הנחית מכת אגרוף בפניה של אחת מהן. רגע לאחר מכן, הוא המשיך ללכת כאילו דבר לא קרה.

צפו בתיעוד המקרה:

המקרה השניה, התרחש יום למחרת, קרוב לשעה 21:00, הלכו שתי צעירות אחרות ברחוב האצ"ל בעיר, לכיוון הים. לפתע, התקרב אליהם העובד הזר כשפניו מכוסות בחלקן על ידי בנדנה וכמו במקרה הקודם, גם הפעם הוא הנחית מכת אגרוף בפניה של אחת מהן. לאחר מכן, הוא אחז בידה, אך היא הדפה אותו ממנה והצליחה להשתחרר מאחיזתו.

הוא נאשם בשתי עבירות של תקיפה הגורמת חבלה של ממש.

רפ"ק קרן טולדנו, קצינת החקירות והמודיעין בתחנת אשדוד: "מיד עם הדיווחים, פתחנו בפעולות לאיתור נתין זר אשר תקף יום אחרי יום צעירות בנות 17-18 ללא סיבה וגרם להן חבלות. הודות לפעילות מודיעינית ואמצעים טכנולוגיים, נעצר הנאשם בסמוך לביתו. הוא הכחיש המיוחס לו אולם היחידה החוקרת הצליחה לגבש ראיות כנגדו וכ"א עם בקשה למעצר עד תום ההליכים, הוגשו נגדו ע"י יחידת התביעות המשטרתית בלכיש. תחנת אשדוד תמשיך לפעול לשימור הבטחון ברחובות ולמגר אירועים חמורים כדוגמת האירוע הנוכחי בן הותקפו הצעירות ללא כל סיבה".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר