הכסף והסמים שנתפסו בבית. צילום: דוברות המשטרה
הכסף והסמים שנתפסו בבית. צילום: דוברות המשטרה

125 אלף ש"ח במזומן בבית: בני זוג מאשדוד חשודים בסחר בסמים עם מרשמים חוקיים

בלשי המשטרה פשטו אתמול על דירה בה מתגוררים גבר ואישה בשל חשד לסחר בסמים שאת חלקם השיגו באמצעות מרשמי קנאביס לגיטימיים ומצאו שם מעל 125 אלף ש"ח וסמים במשקל מצטבר של כ-1.5 ק"ג

פורסם בתאריך: 27.10.22 11:31

     

בלשי משטרת אשדוד פשטו ביום שלישי האחרון על ביתם של זוג תושבי אשדוד ברחוב נחל לכיש, לאחר שעלה החשד כי מחזיקים בביתם כמות גדולה של סמים מסוכנים, בהם סוחרים לפי החשד בניגוד לחוק.

עם פשיטת הבלשים, נתפסו בביתם של הזוג, בני 31, כ-1.5 ק"ג סמים מסוג קנאביס שבחלקם היו מחולקים לשקיות חלוקה המשמשות לסחר, שקיות חלוקה ריקות, מדבקות ממותגות, ובנוסף נתפסו למעלה מ-125 אלף ש"ח, שלפי החשד מקורם בסחר בסמים.

הסמים שנתפסו בבית. צילום: דוברות המשטרה

הסמים שנתפסו בבית. צילום: דוברות המשטרה

במהלך חקירת החשודים בתחנת אשדוד, הציגו בפני החוקרים מרשמי קנאביס לגיטימיים לכאורה שמקוריותם נבדקת, ועל כן עלה החשד כי סוחרים באופן בלתי חוקי בסמים מסוכנים אותם מקבלים על בסיס אותם מרשמים.

בני הזוג טענו כי הם זכאים לכ-90 גרם עם רישיון והשימוש הוא שימוש עצמי. לגבי הכסף הם טענו כי מדובר במשכורות לעובדים בחברה שלהם ושהם אמורים לשלם להם בסוף החודש.

אתמול, הם הובאו לבית המשפט לדיון בהארכת מעצרם, כאשר הם חשודים בעבירות של סחר בסמים והחזקת סמים. השופטת דורית בונדה שעיינה בחומרי החקירה, כתבה בהחלטתה כי ישנו חשד סביר שבני הזוג ביצעו את העבירות המיוחסות להם והורתה על הארכת מעצרם בחמישה ימים.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר