בנק לאומי בסיטי. מתוך גוגל סטריטוויו
בנק לאומי בסיטי. מתוך גוגל סטריטוויו

"אני אשב עלייך שבעה": צעיר מאשדוד חשוד שהגיע לבנק לדקור פקידה

צעיר מאשדוד, בסך הכל בן 18, נעצר בפתח סניך בנק בעיר לאחר שאיים לפגוע באחת הפקידות. בחיפוש כל גופו נמצאו סכין וכן תרסיס גז פלפל. מעצרו הוארך

פורסם בתאריך: 25.10.22 18:30

     

תחילתו של המקרה החמור הזה הואבשיחת טלפון שהגיעה שלשום לסניף בנק לאומי שסיטי, במהלכה איים אחד מלקוחות הבנק, צעיר בן 18 ואמר כי הוא מתכוון להגיע לבנק ולדקור את אחת הפקידות.

אתמול, חזרה על עצמה השיחה שוב, כאשר על פי החשד הוא איים במהלך השיחה – "אני אשב עלייך שבעה". מנהל הסניף הזעיק למקום את המשטרה והשוטרים שהמתינו בפתח הבנק עצרו שם את החשוד, צעיר מאשדוד, ובחיפוש על גופו של הצעיר נמצאו סכין ובקבוק גז פלפל.

הסכין והתרסיס שנתפסו על הצעיר. צילום: דוברות המשטרה

הסכין והתרסיס שנתפסו על הצעיר. צילום: דוברות המשטרה

חברו של החשוד, נער קטין, עמד מחוץ לבנק והשוטרים שביצעו עליו חיפוש איתרו גם עליו סכין והוא עוכב לחקירה ובהמשך שוחרר למעצר בית.

החשוד המרכזי, נלקח לתחנת המשטרה, שם הסביר לשוטרים כי הוא אוסף סכינים כתחביב וכי את הסכין שמצאו עליו הוא רכש זמן קצר לפני שנעצר והוא היה במהלך סידורים לפני שחזר לביתו בכדי לתלות את הסכין על הקיר.

אלא שהשיחות שקדמו לביקורו בבנק, הגבירו את החשד כי הוא הגיע לפגוע בפקידת הבנק והוא הובא לבית המשפט לדיון בהארכת מעצרו כשהוא חשוד בעבירות של איומים, החזקת סכין וקשירת קשר לביצוע עוון.

בבית המשפט טענה הסנגורית שלו, עו"ד שני מורן כי החשוד כעס על הבנק בגלל שהקשו עליו לפדות סכום כסף משמעותי ששייך לו. "אין פה שום עניין עם פקידת בנק כזו או אחרת, או היכרות אישית שלו עם מי מפקידות הבנק, השיחות היו למספר הטלפון של סניף הבנק", טענה הסנגורית, "החשוד מכחיש כל קשר לאיומים, יש הבדל בין איומים לבין הבעת כעס".

עו"ד שני מורן

עו"ד שני מורן

בית המשפט האריך את מעצרו של החשוד ביום אחד.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר