מתוך תיעוד של גניבה שלהם סניף סופר פארם
מתוך תיעוד של גניבה שלהם סניף סופר פארם

אישום: תושב אשדוד בן 60 וחברו גנבו מהסופר פארם בשמים ב-200 אלף ש"ח

מייקל וחברו דוד נוהגים לגנוב בשמים אך ורק מרשת "סופר פארם". הם ביקרו בסניפים רבים, פעם הם גנבו 5 בשמים ופעם זה גם הגיע ל-17 בשמים. התסכול בהנהלת "סופר פארם" הביא אותם אפילו לשכור חוקר פרטי שיעקוב אחרי השניים. שווי הגניבות שלהם בפחות משנה עומד על כ-200 אלף ש"ח

פורסם בתאריך: 28.7.22 20:11

     

מייקל ננקין, בן 60 ודוד אקושוילי, בן 44, שניהם תושבי אשדוד ושניהם הם הסיוט של הקב"טים בסניפי רשת הסופר פארם.

הם ביקרו כמעט בכל סניף של הרשת ברחבי אזור הדרום, המרכז, השרון ועוד: החל מאשדוד ואשקלון, דרך נס ציונה, יבנה וראשון לציון וכלה בתל אביב, ירושלים ונתניה. וזאת רשימה חלקית מאוד. בחלק מהערים הם ביקרו בכמה סניפים של רשת הפארם הידועה.

השניים האלה נוהגים להיכנס ולגנוב בשמים, משום מה, רק מרשת "סופר פארם", עד כדי כך שלפני מספר חודשים הוציא בית המשפט צו הרחקה לננקין ואסר עליו להתקרב לכל סניף של הרשת.

סניף של סופר פארם. צילום: ניר ודל

סניף של סופר פארם. צילום: ניר ודל

בעבר הם נעצרו ביחד או לחוד בשל הגניבות הללו וגם כאן כתבנו על גניבה שביצע ננקין בסופר פארם בביג פאשן, תוך נקיטת אלימות כלפי קצין הביטחון במקום. לאחר שבמשך חודשים ארוכים, כמעט שנה, הם ביצעו שורה ארוכה מאוד של גניבות, לפחות 61 פעמים, הוחלט לאחד את כל תיקי הגניבה שלהם לכתב אישום אחד. כאשר במקביל מתנהלים הליכים משפטיים ב-5 תיקים נוספים.

התסכול של אנשי הביטחון ברשת "סופר פארם" אל מול צמד הגנבים הללו, הביא את הרשת לשכור את החוקר הפרטי שי מוזס, שעקב אחרי השניים במשך מספר ימים, אסף סרטי אבטחה מהסניפים השונים וכך סייע באיסוף הראיות כנגדם.

צפו בתיעוד של אחת הגניבות:

כתב האישום הנוכחי, הוא מרובה עמודים וכולל עשרות עמודים המתארים שורה ארוכה של גניבות בשמים מסניפי הרשת.

כך למשל במקרה שהתרחש בחודש יוני בשנה שעברה, הוא גנב מהסניף בביג פאשן 7 בשמים ועוד כמה מוצרי גילוח בשווי של כמעט 4,500 ש"ח. חודש אחרי זה הם גנבו מהסניף בקרית אונו 5 בשמים בשווי 2,000 ש"ח. יומיים לאחר מכן הם גנבו מהסניף בקניון הסיטי, בשים בשווי של כמעט 1,300 ש"ח. כשבוע לאחר מכן הם גנבו מהסניף בקרית השרון בנתניה 6 בשמים בשווי של למעלה מ-3,000 ש"ח.

גניבה מתמשכת הם ביצעו בחודש אוגוסט בשנה שעברה, אז הם הגיעו לסניף הרשת בשכונת גבעת שאול בירושלים. תחילה גנבו 3 בשמים, יצאו החוצה שמו אותם ברכב ואז חזרו שוב, גנבו בושם נוסף, יצאו החוצה שמו אותם ברכב ושוב חזרו. הפעם הם גנבו עוד 3 בשמים שוב הניחו אותם ברכב ושוב חזרו וגנבו עוד 4 בשמים. השלל שלהם הפעם היה שווה כמעט 7,000 ש"ח.

התיאבון שלהם היה גדול ויום למחרת הם ביקרו בסניף הרשת, ביישוב הסמוך לירושלים – מבשרת ציון. הם גנבו במכה אחת 10 בשמים בשווי של כמעט 7,000 ש"ח ויצאו החוצה.

השיא נרשם בחודש דצמבר האחרון, אז הגיע אקושוילי לבדו לסניף בראשון לציון, גנב 8 בשמים, שם אותם בשקית ויצא החוצה. לאחר מכן, הוא חזר לסניף, גנב עוד 9 בשמים, שם גם אותם בשקית ויצא החוצה. שווי הגניבה הפעם הייתה למעלה מ-18 אלף ש"ח.

בשמים שננקין גנב בעבר. צילום: דוברות משטרת ישראל

בשמים שננקין גנב בעבר. צילום: דוברות משטרת ישראל

בחלק מהמקרים הם גנבו גם מוצרי גילוח ומשקפיים ובסך הכל הגיע הסכום הכולל של הגניבות שלהם לכמעט 200 אלף ש"ח.

ומה אומרים השניים? ננקין בחקירתו טען כי לא נכנס כלל לסניפי סופר פארם. אקושוילי טען כי אינו מכיר את ננקין והודה כי בסך הכל גנב 5-7 פעמים בלבד.

לצד כתב האישום הוגש נגדם, הוגשה גם בקשה לעצור אותם לתום ההליכים המשפטיים ונכון לעכשיו הם במעצר עד להחלטה אחרת.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר