המסרונים המטרידים

הסוף למסרוני הקנאביס? המשטרה תפסה את המכשיר ששלח מאות אלפי הודעות

משטרת ישראל איתרה את "המכונה" בה נעשה שימוש להפצת המיסרונים ועצרה הבוקר את החשוד העומד מאחורי הפעלתה. צפו בתיעוד של המעצר ותפיסת המכשיר

פורסם בתאריך: 11.7.22 12:29

     

ביחידת הסייבר הארצית בלהב 433 התנהלה במהלך החודשים האחרונים חקירה סמויה במהלכה התחקו החוקרים אחר גורמים שהיו מעורבים בהפצתם של מאות אלפי מיסרונים, באמצעותם הוצע לציבור לרכוש סמים.

המסורנים הללו הטרידו כמעט כל תושב במדינה המחזיק ברשותו טלפון סלולרי, ההודעות שנשלחו הכילו הצעות לרכוש סמים מסוגים שונים וזכורים היטב השמות "חממה" ו"בוטיק". גם הצעות לרכוש שמן קנאביס או קנאביס רפואי כאשר להודעה היה מצורף לינק ששלח לקבוצת טלגרם בדרך כלל.

המסרונים המטרידים

המסרונים המטרידים

בתאריך 13.06 עצרו חוקרי היחידה שלושה חשודים תושבי מרכז הארץ כמי שהיו מעורבים בהפצת המיסרונים והפצת הסמים. בעת מעצרם אף נתפסה ברשותם כמות סמים גדולה. בהמשך, בתאריך 23.06 הגישה יחידת התביעות בלהב 433 כתב אישום נגד החשודים, מלווה בבקשה למעצר עד תום ההליכים.

על אף היעדר שיתוף פעולה מצד הנאשמים, חוקרי יחידת הסייבר בלהב 433 הצליחו לפני מספר ימים לאתר במחסן באזור מרכז הארץ את המכשיר אשר באמצעותו הופצו הודעות הסחר בסמים.

צפו בתיעוד המעצר ותפיסת המכשיר:

היום, עצרו חוקרי היחידה את החשוד, תושב אזור המרכז, החשוד כמי שעמד בראש ההתארגנות העבריינית, והיה אחראי על תפעולו של המכשיר ומי שניהל את הפעילות בכללותה.

החשוד, בשנות השלושים לחייו, הועבר לחקירה ביחידת הסייבר בלהב 433 ובהתאם לצורכי החקירה יובא בהמשך היום לדיון בבית משפט השלום בראשל"צ לשם הארכת מעצרו.

המכשיר שהפיץ את המסרונים

המכשיר שהפיץ את המסרונים. צילום: דוברות המשטרה

"המשטרה ממשיכה לפעול בכל הכוח ובכל האמצעים העומדים לרשותה במאבק הבלתי מתפשר בנגע הסמים המסוכנים ובכלל זה נגד אמצעי ההפצה והסחר באפליקציות וברחבי המרשתת", נמסר מהמשטרה.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר