איגור אולסיק בעת מעצרו
איגור אולסיק בעת מעצרו

"ניצל את תמימותה": אנס קטינה עם אוטיזם וירצה 9.5 שנות מאסר

איגור אולסיק הבחין בבת 14, הסובלת מאוטיזם, כשהיא צועדת ברחוב ובעורמה הכניס אותה לביתו. שם הוא אנס אותה והכאיב לה. היום נגזר דינו בבית המשפט המחוזי בבאר שבע, זאת לאחר שהודה במעשים

פורסם בתאריך: 4.7.22 14:04

     

בית המשפט המחוזי בבאר שבע, גזר היום עונש של 9.5 שנות מאסר בפועל על איגור אולסיק, שהורשע באינוס בנסיבות מחמירות של קטינה בת כ-14 הסובלת מאוטיזם. כמו כן, השית בית המשפט על הנאשם לשלם פיצוי למתלוננת בסך של 80,000 ש"ח.

אולסיק הודה, כי בתאריך 25.10.21 בשעות הצהריים, הבחין בקטינה צועדת ברחוב, פנה אליה והחל לשוחח עימה בעיקר ברוסית, על אף שהיא אינה דוברת ואינה מבינה את השפה הרוסית. הוא הציע לקטינה לבוא עימו, אמר לה שיש לו אוכל ומים והציע לה לעשן.

הקטינה לא הבינה את כל דברי הנאשם וסברה לתומה כי הנאשם זקוק לעזרה, על כן התלוותה אליו וצעדה אחריו לכיוון אליו הוביל אותה. אולסיק הוביל אותה לבניין מגוריו, לפני דלת הכניסה לדירה אמרה הקטינה לאולסיק שהיא לא רוצה להיכנס ושהיא רוצה ללכת הביתה, אך הוא אחז בידה, משך אותה והכניסה אל תוך הדירה, נעל את הדלת ולקח את המפתחות.

בדירה, עישן אולסיק סמים ב"באנג" והציע לקטינה לעשן, אך היא סירבה. בהמשך, הוא אחז במותניה של הקטינה, הוליך אותה אל חדר השינה שלו, שם אנס אותה, תוך שהוא מסב לה כאב, זאת כשהוא מתעלם מכך שהיא מבקשת מספר פעמים ללכת לביתה.

בשלב כלשהו דחפה הקטינה את אולסיק בכוח מעליה, קמה, לקחה את הסוודר והתיק מהמתלה, רצה אל הדלת וביקשה מהנאשם לפתוח ולאפשר לה ללכת הביתה, אחרת היא תתקשר למשטרה. אולסיק ביקש מהקטינה את מספר הטלפון שלה אך היא סירבה לתת לו. בשלב זה פתח הוא את דלת הדירה, אמר לקטינה שלא תספר לאף אחד על מה שקרה והקטינה יצאה מהדירה.

איגור אולסיק בעת מעצרו

אולסיק הודה והורשע במסגרת הסדר טיעון בביצוע עבירה של אינוס בנסיבות מחמירות. בשלב הטיעונים לעונש, ביקשה הפרקליטות מבית המשפט לקבוע בעניינו של הנאשם מתחם עונש הולם בין 16-13 שנות מאסר בפועל, זאת לאור מסוכנותו הגבוהה של הנאשם והפגיעה והניצול הקשים של הנאשם כלפי המתלוננת. כמו כן, טענה עו"ד מורן גז מפרקליטות מחוז דרום, כי על הענישה גם להעביר מסר חד וברור כי ניצול נפשי של בני אדם למטרות סיפוק יצרי מין ראוי לכל הוקעה, במיוחד כך הוא כאשר קורבנות הניצול הם קטינים, אשר יכולתם להתגונן מפני עבריין מין בוגר מוגבלת ביותר.

בזמנו לאחר המעצר, סיפרה אמה של הנערה בדמעות ל"כאן דרום" על מה שחוותה בתה: "הוא דחף אותה למיטה. היא ניסתה לצאת מהחדר ולבעוט בו, אבל לא הלך לה. הוא פשוט שכב עליה ועשה מה שעשה וגמר לי על הילדה. הוא גמר על הילדה שלי. ילדה בת 14 תמימה שלא יודעת כלום, שלא מבינה כלום. גמר לי אותה. היא מנסה צועקת ובוכה. הוא אמר לה אני אשחרר אותך מהחדר 5 דקות וזה היה שעה וחצי. תארו לכם מה סבלה הילדה במשך שעה וחצי בתוך החדר. במשך שעה וחצי הבן אדם רמס לי את הילדה".

צפו בשיחה הכואבת עם האמא:

"הנאשם ניצל את תמימותה של הקטינה, שפגש באופן אקראי ברחוב בצהרי היום… הובילה לביתו בעורמה ובמתק שפתיים", נכתב בגזר הדין, "הנאשם גילה חוסר אמפטיה לסבל הנרחב שהוא גורם לקטינה במעשיו תוך התמקדותו בסיפוק יצרו. הנאשם לא שעה לבקשותיה של הקטינה לצאת מביתו ורק לאחר שביצע בקטינה את זממו, כשהקטינה דחפה אותו בכוח מעליה וביקשה ממנו שיפתח את הדלת ויאפשר לה ללכת ואם לא יעשה כן היא תפנה למשטרה, פתח הנאשם את דלת הדירה ואמר לקטינה שלא תספר לאיש על מה שקרה. במהלך כל אחד משלבי האירוע יכול היה הנאשם לסגת מתכניתו ולאפשר לקטינה להמשיך בדרכה אך בחר שלא לעשות כן, תוך שניצל את פער הכוחות והגיל שבינו לבין הקטינה… אין ספק שמעשי הנאשם ילוו את הקטינה ומשפחתה עוד שנים רבות".

הרכב השופטים בבית המשפט המחוזי בב"ש קבע מתחם עונש הולם בין 15-9 שנות מאסר והשית על הנאשם עונש של 9.5 שנות מאסר בפועל, מאסר על תנאי ופיצוי בסך של 80,000 ש"ח למתלוננת.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר