דין בן פורת. מתוך פייסבוק

כתב אישום יוגש נגד החשודים בניסיון החיסול של העבריין דין בן פורת

הצהרת תובע לקראת הגשת כתב אישום תוגש היום נגד 5 החשודים שנעצרו בפעילות ימ"ר לכיש לסיכול ניסיון חיסול בישוב ניצן, רגע לפני שמימשו את כוונתם

פורסם בתאריך: 21.6.22 11:33

     

במסגרת הסכסוך המתמשך בין ארגוני הפשיעה של שלום דומרני ובני שלמה, שכלל לאחרונה ניסיונות פגיעה הדדיים בין הצדדים, מבצעת ימ"ר לכיש של המחוז הדרומי פעילות סמויה, במטרה להתחקות אחר המעורבים באירועי הפשיעה האלימה ולסכל כוונות פגיעה נוספות.

לפני מספר שבועות, הבינו בימ"ר כי ישנה התארגנות של חוליית חיסול המונה חמישה חשודים המזוהים עם ארגון הפשיעה של העבריין שלום דומרני. על פי המידע שהיה בידי הימ"ר, כוונתה של החוליה היא לפגוע בטווח הזמן המידי בעבריין דין בן פורת, בכיר בארגון של בני שלמה, המתגורר בישוב ניצן, ולצורך כך התחמשו בנשקים, שכפ"צים ורכב גנוב.

כלי נשק שתפסה המשטרה. צילום: דוברות המשטרה

בתאריך ה-27.5.22 בשעות הלילה, במהלך פעילות שוטרי הימ"ר, יחד עם יחידות מחוזיות, היחידה האוירית, יחידת יואב ותחנת אשקלון, על אותה חוליה התחזק החשד כי הם מתכוונים להוציא לפועל את ניסיון החיסול, ולצורך כך התחמשו ב 2 נשקים מסוג אקדח ורובה קלצ'ניקוב שהיו אמורים לשמש אותם.

מעצרם של חברי חוליית החיסול. צילום: דוברות המשטרה

עת שהחשודים עשו דרכם ברכב הגנוב לעבר הישוב, ולפני שהצליחו להתארגן ולממש את כוונתם, הוחלט בימ"ר לבצע את מעצרם, לתפוס את הנשקים ולסכל את ניסיון החיסול.

ברשותם של החשודים שניסו להימלט תוך ניגוח רכבי המשטרה, נתפסו על גופם שכפ"צים, כפפות והרכב הגנוב בו נסעו. החשודים בשנות ה 20-30, תושבי אשדוד, אשקלוןו והסביבה, הובאו לחקירה בימ"ר לכיש, ומעצרם הוארך מעת לעת בבימ"ש.

כלי נשק שתפסה המשטרה. צילום: דוברות המשטרה

לאחר גיבוש חומר הראיות נגד החשודים והעברת התיק לעיון הפרקליטות, הוחלט להגיש נגדם היום בבימ"ש את הצהרת התובע ובקשה להאריך את מעצרם עד למועד הגשת כתב האישום ובקשה למעצרם עד לתום ההליכים.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר