הפצוע מפונה מהזירה. צילום: דוברות ארגון הצלה
הפצוע מפונה מהזירה. צילום: דוברות ארגון הצלה

מת מפצעיו הצעיר שנדקר בפארק באשדוד: שני חשודים ברצח נלכדו

הקטטה האלימה שהתרחשה אמש ברובע ב' באשדוד הסתיימה ברצח באמצעות דקירה. המשטרה עצרה שני חשודים ברצח - תושב אשדוד ותושב קלנסווה

פורסם בתאריך: 26.4.22 07:35

     

אמש, נדקר צעיר בן 23, בפארק ברחוב המעפילים באשדוד ופונה במצב אנוש לבית החולים אסותא אשדוד. מצבו לא היה יציב ולאחר ניסיונות לייצבו, נאלצו הרופאים בבית החולים לקבוע את מותו. בכך הפכה חקירת המשטרה לחקירת רצח.

החקירה גילתה את זהותו של הנדקר תושב קלנסווה. חוקרי המשטרה מתחנת אשדוד יחד עם חוקרי המחלה לזיהוי פלילי פתחו בחקירה ואספו ראיות וממצאים מזירת הרצח.

החוקרים בזירת האירוע. צילום: דוברות המשטרה

החוקרים בזירת האירוע. צילום: דוברות המשטרה

פעולות החקירה המהירות שנעשו בזירה ובסמוך, הובילו למעצרם של שני חשודים מאשדוד וקלנסווה, במעורבות באירוע האלימות שהוביל לרצח. מתחקור ראשוני, עולה החשד כי הרקע לרצח הנו פלילי.

האירוע התרחש אמש לפני השעה 22:00 כאשר על פי הדיווחים התרחשה קטטה אלימה שהתרחשה בפארק במהלכה נדקר גבר בן 23 בפלג גופו העליון ונפצע קשה. למקום הוזעקו צוותי הרפואה של איחוד הצלה וכן חובשים ופראמדיקים של מד"א שהעניקו לו טיפול רפואי בשטח.

זירת האירוע. צילום: תיעוד מבצעי מד"א

זירת האירוע. צילום: תיעוד מבצעי מד"א

החובשים של מד"א אלי ריימונד ורזיאל יוסופוביץ סיפרו: "הפצוע שכב בגינה הציבורית כשהוא בהכרה מעורפלת וסובל מפציעה חודרת ומדממת. מיד התחלנו בטיפול רפואי מציל חיים שכלל עצירת דימומים וחבישות, הכנסנו אותו במהירות לניידת טיפול נמרץ והוא פונה לבית החולים כשהוא מונשם ומצב קשה ולא יציב".

אלא שכאמור הוא מת מפצעיו בבית החולים.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר