אליהו מדמוני. צילומסך מתוך ערוץ 1
אליהו מדמוני. צילומסך מתוך ערוץ 1

"אני מפנק אותך": המטפל הרוחני אליהו מדמוני מואשם במעשים מגונים במטופלת

אליהו מדמוני ממושב הודיה הוא מטפל רוחני "הילר" ידוע הפועל בארץ ומקבל קהל מאז שנות ה-80. כעת הוא מתמודד מול כתב אישום שהוגש נגדו בעקבות תלונה של מטופלת שלו על מעשה מגונה והטרדה מינית בחדר הטיפולים שבחצר ביתו. "אין כלום ולא היה כלום", מסר מדמוני בתגובה

פורסם בתאריך: 22.3.22 11:02

     

אליהו מדמוני, תושב מושב הודיה, בן 78, הוא מטפל רוחני ידוע ובעל ותק רב שנים. לאחרונה, בעקבות תלונה של אחת המטופלות שלו, הוגש נגדו כתב אישום בעבירות של מעשה מגונה והטרדה מינית.

אז מי זה אליהו מדמוני? באתר האינטרנט שלו הוא מציג את עצמו בתור מי "שניחן בכוחות חזקים" וכי משנת 1988 "אליו מגיעים מרחבי העולם סלבריטאים כפשוטי העם, סובלים ממחלות קשות בגוף ובנפש ומבקשי מזל וברכה, הסרת עין הרע ופוריות. לזכותו נולדו במרוצת השנים מאות תינוקות לזוגות חשוכי ילדים ורבים החלימו ממחלתם לרבות סרטן וזכו לרפואה שלמה".

עוד נכתב באתר כי "אליהו נבדק ע"י מדענים רוסים שגילו אצלו אנרגיה בלתי מדידה שמתחברת ישירות ל- DNA של האדם". לצד זה מופיעים באתר סרטונים ותמונות של מטופלים. בעבר, הופיע מדמוני בתוכניות טלויזיה שונות, ובסרטונים שהוא מציג באתר שלו ושחלקם פורסמו בערוצי התקשורת נראה בין היתר, הבדרן טוביה צפיר מטופל אצלו.

אלא בשנה שעברה הוגשה נגדו תלונה למשטרה מצד מטופלת שלו בעבירות של מעשה מגונה והטרדה מינית. לאחרונה, הוחלט בפרקליטות מחוז דרום להגיש נגדו את כתב האישום.

על פי כתב האישום שהוגש נגדו באמצעות עו"ד חופית קנטרוביץ', אל מדמוני הגיעה מטופלת בת 31 עם אמה ואחיה. המטופלת נכנסה לבדה לחדר הטיפולים שלו המצא במבנה בחצר ביתו. במהלך הטיפול, אמר לה מדמוני כי יש לה בעיה בשלפוחית השתן וכי עליה להגיע אליו לטיפול נוסף.

כעבור יומיים היא הגיעה אליו שוב עם אימה ואחיה, ושוב נכנסה לבדה לחדר הטיפולים שלו. במהלך הטיפול, אמר לה מדמוני "את צריכה להתחתן עם מישהו כמוני", "אני אוהב אותך", או במילים דומות לכך. בתום הטיפול, אמר לה מדמוני עליה להגיע אליו לטיפול נוסף.

זה קרה כעבור שבוע, בטיפול השלישי, "הטריד הנאשם את המתלוננת באופן שהשמיע למתלוננת הצעות חוזרות בעלות אופי מיני, ובין היתר, אמר למתלוננת כי 'אני אוהב אותך', או במילים דומות לכך, וזאת תוך ניצול תלותה של המתלוננת בנאשם בהיותה מטופלת שלו", נכתב בכתב האישום.

לאחר מכן, הוא הורה לה לעלות על מיטת הטיפולים ולשכב על גבה, והיא עשתה כן והוא החל לעסות את רגליה, לרבות באזור המפשעות, מעל הבגדים, תוך שהוא אומר לה "זה תפוס לך משם וצריך להוציא את זה" וכן הרים את חולצתה של המתלוננת ולחץ על בטנה, "וזאת לשם גירוי, סיפוק או ביזוי מיני", נכתב בכתב האישום.

עיסוי. צילום אילוסטרציה: freepik.com

עיסוי. צילום אילוסטרציה: freepik.com

לאחר מכן, הוא הורה לה להסתובב ולשכב על בטנה, והיא עשתה כן. ואז הציע לה מדמוני הצעות שונות תוך שהוא ואמר לה "מה את לא נשואה?" או במילים דומות לכך; "בת כמה את?" או במילים דומות לכך, "תקחי אותי ותברחי" או במילים דומות לכך, "וזאת תוך ניצול תלותה של המתלוננת בנאשם בהיותה מטופלת שלו, ותוך כדי שהוא מלטף את גופה של המתלוננת, לרבות רגליה וידיה מעל בגדיה, וזאת לשם גירוי, סיפוק או ביזוי מיני", נכתב בכתב האישום.

בהמשך הוא ליטף את גבה של המטופלת מתחת לבגדיה, וכן הכניס את ידיו מתחת למכנסיה ולתחתוניה עד לאיזור ישבנה של המטופלת. בשלב זה, היא אמרה לו "מה אתה עושה?!" או במילים דומות לכך, אולם מדמוני בתגובה צחק והשיב לה "אני יודע, אני משחרר לך את זה", תוך שהוא "ממשיך לחפון את ידיו בישבנה של המתלוננת, וזאת לשם גירוי, סיפוק או ביזוי מיני", נכתב.

סמוך לאחר מכן, החל מדמוני לעסות את גבה וכתפיה של המתלוננת מתחת לבגדיה, תוך שהוא אומר לה "אני מפנק אותך, אני לא מפנק ככה בדרך כלל". בתום מעשיו כאמור, הוא הורה לה לקום ממיטת הטיפולים.

על פי כתב האישום, במעשים הללו "בהיותו מטפל במתלוננת, הטריד את המתלוננת מינית, תוך ניצול יחסי תלות, במסגרת הדרכה או ייעוץ שלו בהיותו כהן דת או בהיותו אדם הידוע או מציג עצמו כבעל סגולות רוחניות מיוחדות; וכן עשה במתלוננת מעשים מגונים, בהסכמה, שהושגה תוך ניצול תלות נפשית ממשית של המתלוננת בנאשם, שמקורה בייעוץ או בהדרכה שניתנו לה על ידי הנאשם, בהיותו כהן דת".

הוא מואשם כאמור בעבירות של הטרדה מינית ומעשה מגונה.

מדמוני מסר בתגובה: "אין כלום, לא היה כלום, לא מכיר אותה ולא הייתה אצלי. אין לי שום דבר".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר