מטען החבלה, הציוד וכלי הנשק. צילום: דוברות המשטרה
מטען החבלה, הציוד וכלי הנשק. צילום: דוברות המשטרה

אין גבולות במלחמת הכנופיות: מטען חבלה מוכן להפעלה בחניון מגדלי קיי באשדוד

עליית מדרגה חמורה במלחמת הכנופיות - לפני זמן קצר אותרו ונתפסו מטען חבלה מוכן להפעלה וכלי נשק בחניון מגדלי קיי בעיר אשדוד, ארבעה חשודים נעצרו לחקירה

פורסם בתאריך: 2.2.22 20:41

     

לפני זמן קצר הגיעו כוחות המשטרה למתחם היוקרה K towers ברחוב שדרות ירושלים בעיר אשדוד, שם בתוך חניון מקורה המשמש את כלל הדיירים, אותר מחבוא ובו לבנת חבלה וכן שלושה אקדחים.

על פי החשד הנשקים והמטענים היו מיועדים, על ידי אנשיו של העבריין אייל נגר המתגורר בבניין, להוצאת פיגוע פלילי אל הפועל, כחלק ממאבקם של ארגוני הפשיעה. בימים אלה שרוי נגר במלחמה עם האחים לביא מרחובות, כאשר רק לפני כשבועיים בוצע ניסיון לפגוע בעמוס לביא ביום חתונתו.

העבריין אייל נגר

חבלני משטרת ישראל שהגיעו הערב לזירה במגדלי היוקרה טיפלו בחומר הנפץ, והסירו את הסכנה על מנת לאפשר לתושבי המקום להמשיך להשתמש בחניון.

ארבעה חשודים, בני 17 עד 30, תושבי אשדוד נעצרו לחקירה, 2 מהם המתגוררים בבניין ועל פי החשד מעורבים בהסתרת חומר הנפץ והנשקים, וכן שני חשודים נוספים שנעצרו בחשד למעורבותם בהתארגנות להוציא לפועל ניסיון פגיעה שסוכל לפני מספר ימים ע"י הימ"ר.

במשטרה ציינו היום לשבח את ימ"ר לכיש שמצליח לא פעם למנוע פעילות פלילית: "היחידה המרכזית במרחב לכיש יחד עם תחנות המרחב, פועלות מזה תקופה ארוכה מסביב לשעון, על מנת לסכל ולמנוע בראש ובראשונה כל פגיעה בחיי אדם ובאזרחים חפים מפשע".

לבנת החבלה שנתפסה. צילום: דוברות המשטרה

לבנת החבלה שנתפסה. צילום: דוברות המשטרה

עוד הוסיפו במשטרה כי "פעילות הסיכול היום הנה המשך ישיר לסיכולים האחרונים שנעשו, הן בשבוע שעבר עם מעצר חוליית חשודים בדירת מסתור בעיר אשדוד כשברשותם אמצעים שונים ובהם רכיבים אלקטרוניים המשמשים להרכבת מטענים, והן אתמול עם מעצר חשוד תושב אשקלון זמן קצר לאחר שהתחמש באקדח".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר