זירת התאונה ברחוב נתן אלבז. צילום: דוברות איחוד הצלה
זירת התאונה ברחוב נתן אלבז. צילום: דוברות איחוד הצלה

צעיר מאשדוד חשוד כי דרס ופצע אדם אחר בשל סכסוך

משטרת ישראל עצרה לחקירה תושב אשדוד כבן 19, לאחר שאתמול על פי החשד פגע עם רכבו במכוון ברוכב אופניים חשמליים והפקיר אותו בשכונה ו' בעיר אשדוד - מעצרו הוארך

פורסם בתאריך: 27.1.22 18:12

     

אתמול בסביבות השעה 14:30 התרחשה תאונת דרכים ברחוב נתן אלבז שברוע ו' באשדוד, כאשר רוכב אופניים חשמליים כבן 18 נפגע מכלי רכב פרטי.

צוותי הרפואה של איחוד הצלה וכן חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי לרוכב האופניים שנפצע באורח בינוני. לאחר מכן הוא פונה לבית החולים אסותא אשדוד כשהוא סובל מחבלה רב מערכתית.

"מדובר ברוכב אופניים חשמליים כבן 30 שנמצא מוטל לצדם כשהוא חבול בראשו ובפלג גופו העליון", סיפר מישאל חדד חובש איחוד הצלה, "הענקתי לו סיוע ראשוני בסיוע חובשים נוספים ולאחר מכן הוא פונה לבית החולים במצב בינוני. לדברי עוברי אורח מדובר בתאונה עם מעורבות רכב ואופניים חשמליים".

מיד עם קבלת הדיווח אודות התאונה, כוחות משטרה שהגיעו למקום הבחינו ברוכב האופניים הפצוע כשהוא שרוע על הכביש. אלא שהרכב שפגע בו כבר נמלט מהשירה.

במקביל, השוטרים החלו לבצע פעולות חקירה במטרה להתחקות אחר זהות החשוד והרכב הפוגע, ותוך זמן קצר הצליחו לאתר את הרכב כשהוא נטוש באחד הרחובות הסמוכים.

מחקירת המשטרה עולה החשד כי הרקע לאירוע הנו סכסוך בין הצדדים, שהוביל את החשוד לפגוע בקורבן באופן מכוון.

לאחר מספר שעות, הסגיר את עצמו החשוד, תושב אשדוד בן 19 שעל פי החשד נהג ברכב, והוא נחקר בחשד לעבירות המיוחסות לו. בחקירתו הוא טען כי קפצו אנשים על האוטו שלו ומרוב הפחד הוא נמלט מהמקום. אלא שהראיות שבידי המשטרה, בין היתר מצלמות אבטחה, סותרות את גירסתו של החשוד.

החשוד הובא לבית המשפט ושם ביקשה המשטרה להאריך את מעצרו ב-7 ימים. השופטת טל לחיאני שוהם קיבלה את בקשת המשטרה במלואה.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר