דקל (נתנאל) ששונקר
דקל (נתנאל) ששונקר

התחזה ואנס בת 13: כתב אישום חמור נגד דקל ששונקר, נשא איידס המתגורר באשדוד

ששונקר, הכיר נשים דרך הרשתות החברתיות ואיתר בעיקר כאלה הזקוקות לעזרה, או עם צרכים מיוחדים. הוא אנס אותן והסתיר את העובדה שהוא נשא איידס. אחת הקורבנות היא ילדה בת 13

פורסם בתאריך: 26.12.21 15:00

     

פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה היום לבית המשפט המחוזי בב"ש כתב אישום נגד דקל ששונקר (31), שהתגורר בתקופת המעשים הללו ביחידת דיור ברובע ב' באשדוד. כדי להסתיר את העבר שלו, במסגרתו ביצע מעשים דומים אף ישב בכלא, הוא קרא לעצמו "נתנאל ששונקר".

כתב האישום נגדו כולל שבעה אישומים ביחס לשבע מתלוננות שונות ומייחס לו לגבי שש מהן עבירות של מעשה העלול להפיץ מחלה ואינוס, וכן עבירות נוספות של מעשים מגונים וקבלת דבר במרמה.

נערה. צילום אילוסטרציה: freepik.com

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עורכות הדין מורן גז והדס עמר, בין השנים 2021-2013, הכיר הנאשם את המתלוננות, שאחת מהן הייתה קטינה בת 13 בשנת 2013, וחלקן בעלות צרכים מיוחדים. הנאשם הכיר את המתלוננות בדרכים שונות, בין היתר דרך הרשתות החברתיות, מכרים משותפים ובדרכים נוספות.

בחלק מהמקרים, נהג ששונקר לאתר נשים שנזקקו לעזרה, להציג מצג שווא לפיו בכוונתו לעזור להן כלכלית, רגשית ולטפל בהן. הוא התחזה בין היתר למתמחה במשפטים העוסק בתחום הרשלנות הרפואית, למטפל רגשי ולמדריך קרב מגע. לאחר שהכיר את המתלוננות ורכש את אמונן, נהג ששונקר בשיטתיות ובאופן סדרתי, לקבוע להיפגש עמן, ואז וביצע בהן עבירות מין חמורות, בחלק מהמקרים בכוח, ובחלק מהמקרים תוך שהן מתחננות שיחדל ממעשיו, והודפות אותו מעליהן, אך ללא הועיל.

מכתב האישום עולה, כי ששונקר שהינו נשא של נגיף הHIV (איידס), לא עדכן את המתלוננות בדבר נשאותו ואף לא השתמש באמצעי מניעה תוך כדי ביצוע המעשים.

דקל ששונקר

דקל ששונקר

הפרקליטות מבקשת לעצור את ששונקר עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

עו"ד ליאור רונן שמייצג את ששונקר מטעם הסניגוריה הציבורית מסר בתגובה: "דקל שיתף פעולה עם החוקרים ומסר גרסה להשתלשלות האירועים. לאחר שנקבל את חומרי החקירה נציג את טענותינו בפני בית המשפט".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר