זירת האירוע ברחוב הרותם. צילום: מד"א-הצלה דרום
זירת האירוע ברחוב הרותם. צילום: מד"א-הצלה דרום

שני אחים תושבי אשדוד נעצרו בחשד לדקירה של נער באמצע הרחוב

נער בן 16 מאשדוד נדקר בגבו ולאחר מכן אף ספג איומי מוות כלפי משפחתו. שני אחים בני 27 ו-29 הסגירו את עצמם ביום שבת למשטרה והם חשודים בביצוע המעשים הללו

פורסם בתאריך: 14.11.21 13:51

     

ביום חמישי האחרון התרחש אירוע אלימות חמור באמצע רחוב הרותם ברובע ח' באשדוד, במהלכו נדקר נער בן 16 בגבו.

למקום הוזעקו כוחות הצלה ומשטרה, מתנדבי רפואת חירום של איחוד הצלה מסניף אשדוד וכן חובשים ופראמדיקים של מד"א פינו לבית החולים אסותא אשדוד, את הנער כשהוא במצב בינוני. פראמדיקית מד"א רחלי אכר סיפרה: "הנער ישב בתחנת האוטובוס כשהוא בהכרה מלאה וסובל מפציעה חודרת בגופו. ביצענו בדיקות רפואיות ופינינו אותו לבית החולים תוך כדי טיפול רפואי שכלל מתן חמצן כשמצבו יציב".

זירת האירוע ברחוב הרותם. צילום: איחוד הצלה

זירת האירוע ברחוב הרותם. צילום: איחוד הצלה

משטרת ישראל פתחה מיד בחקירת האירוע והחוקרים החלו לאסוף ראיות וממצאים ומהם עלה החשד כלפי שני אחים בני 27 ו-29, כאשר הרקע לכך הוא סכסוך ביניהם. עוד עלה מחקירת המשטרה כי האח הצעיר הוא זה שביצע את הדקירה בפועל ואילו האח הגדול יותר היה בזירת האירוע ויורת מאוחר איים להרוג את משפחתו של הנער.

אלא שהמשטרה ניסתה לאתר את השניים ואף הוציאה צו מעצר נגדם, אלא שרק אתמול בשעה 13:30 הם הסגירו את עצמם בתחנת המשטרה. היום הובאו השניים להארכת מעצר בבית משפט השלום באשקלון.

בדיון אמר עורך דינו של האח הגדול יותר כי האחים היו מאוימים ודלת ביתם הוצתה וסרטון של ההצתה הועלה לרשת לצד איומים כלפיהם. הסנגור אף דרש להפריד ביניהם בנוגע לחומרת המעשים, אך השופטת דורית בונדה דחתה את הדברים.

היא קבעה כי גם האח הגדול מסוכן, משום שהוא היה לצד אחיו בזמן הדקירה וכן גם בגלל עברו הפלילי שכולל הרשעות רבות ואף עונש מאסר.

מעצרם הוארך ב-4 ימים.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר