מאושפז בבית החולים. צילום ארכיון: דוברות קפלן
מאושפז בבית החולים. צילום ארכיון: דוברות קפלן

אישום: שני תושבי אשדוד שברו את עצמותיו של השכן בגלל "הקמת רעש"

השניים מואשמים כי היכו אותו בחוזקה וגרמו לו לשברים בפנים ובצלעות וזאת בגלל שהוא גרם לרעש שהפריע להם בשעת ערב. בפרקליטות דורשים להאריך את מעצרם עד לתום ההליכים המשפטיים

פורסם בתאריך: 19.10.21 13:47

     

ברחוב הושע הנביא שברובע י' באשדוד, ישנה וילה המחולקת למספר יחידות דיור. א"מ, התגורר באופן זמני ביחידה בה מתגורר חברו.

על פי כתב האישום שהוגש ע"י שולי רוטשילד מפרקליטות מחוז דרום (פלילי), ערב אחד בסביבות השעה 21:00 הם ישבו יחד, שתו אלכוהול ואכלו ביחידה.

שכניהם, סרגיי בילוב, בן ה-41 ויעקב אביב בן 35 הגיעו אליהם לדירה וטענו כי הם עושים רעש וביקשו מהם להפסיק. במהלך חילופי הדברים במקום התפתח ויכוח בין א"מ ליעקב שאליו הצטרף גם סרגיי.

צילום: דוברות המשטרה

ניידת משטרה. צילום: דוברות המשטרה

א"מ ביקש מהם להמשיך את הוויכוח בצורה שקטה מחוץ לדירה והם יצאו. בשלב הזה, כך על פי כתב האישום, סרגיי היכה אותו עם מוט ברזל. הוא היכה בו עם המוט בצלעותיו וכן היכה בו בחוזקה בראשו.

גם יעקב הצטרף לתקיפה ויחד הם היכו את א"מ בכל חלקי גופו עד שהוא התמוטט ואיבד את הכרתו. הוא פונה לבית החולים אסותא אשדוד ולאחר בדיקות התברר כי נגרמו לו חבלות קשות וכן שברים בכל פניו, בארובות עיניו, בסינוסים, באפו וכן נשברו שלו שתי צלעות.

אך זה לא נגמר בזה, לאחר שא"מ שוחרר מבית החולים וחזר לדירה, נכנס יעקב ודרש ממנו לעזוב אותה. למחרת חזר יעקב שוב לדירה וראה את א"מ ואז החל להכות אותו בגבו באזור הצלעות השבורות והורה לו לעזוב את הדירה. א"מ השבור והפצוע עמד לצאת מהבית ואז יעקב קפץ עליו שוב ובעט בו.

סרגיי ויעקב נעצרו, נחקרו ובחקירתם טענו כי א"מ הוא זה שתקף אותם. לבסוף הוגש נגדם כאמור, כתב אישום בבית המשפט המחוזי בבאר שבע, בעבירה של חבלה בנסיבות מחמירות והפרקליטות דורשת להאריך את מעצרן עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם. בבקשה להארכת מעצר נכתב כי מהחבלות הקשות בגופו של א"מ ניתן ללמוד "על המסוכנות הנשקפת מהמשיבים שהפעילו אלימות כה קשה כלפי המתלונן. עוצמת החבלות כאמור גם אינה מתיישבת עם גרסת המשיבים כי המתלונן הוא זה שתקף אותם והם רק ניסו להרגיעו", נכתב.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר