לירן זגורי
לירן זגורי

אישום: לירן זגורי, עבריין מין מאשדוד, ביצע מעשים מגונים בילד בן 8

לירן זגורי, עבריין מין מורשע היה בדרכו חזרה מטיפול בשירות המבחן. אבל כשהוא ראה ילד קטן בן 8 הוא לא היסס, פיתה אותו לעלות לרכבו וביצע בו מעשים מגונים. זגורי "הוכיח במעשיו כי מסוכנותו גבוהה במיוחד והוא אינו מסוגל לגבור על ייצרו המיני", כתבו עליו בפרקליטות

פורסם בתאריך: 22.7.21 13:41

     

פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה לבית המשפט המחוזי בב"ש כתב אישום נגד לירן זגורי, בן 25 מאשדוד, אשר פיתה ילד בן 8 להיכנס לרכבו באמתלת שווא של הצעת עבודה וביצע בו מעשים מגונים.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד שלומית מלקו, ביום 5.7.21 לאור יום, צעד ילד בן 8 יחד עם חברו ברחוב, באזור י"א בעיר אשדוד. כשעברו ליד בית הספר "חופית", הילד עצר לשתות מהברזייה הקרובה וחברו התקדם והמשיך ללכת. לפתע הגיע זגורי כשהוא נוהג ברכבו מסוג "פיאט דובלו", עצר את הרכב בסמוך לברזייה וקרא לעברו "ילד".

הילד בתגובה התקרב ונעמד ליד רכבו של זגורי וזה שאל אותו אם הוא מעוניין להרוויח כסף במכירת "פליירים" וביקש ממנו להיכנס אל הרכב על מנת שיסביר לו על ההצעה. הילד נכנס לרכב והתיישב במושב הנוסע הקדמי וזגורי החל בנסיעה. במהלך הנסיעה פנה זגורי לילד ואמר לו "קודם תיתן לי נשיקה" והילד ציית ונישק אותו על שפתיו. בעדותו במשטרה, סיפר הילד כי חש גועל ונישק את זגורי מפחד.

פגיעה מינית בילד. צילום אילוסטרציה

ילד. צילום אילוסטרציה: freepik.com

אבל זגורי רצה יותר וביקש מהילד נשיקה "עם לשון", הילד המפוחד ציית וזגורי נישק אותו בשפתיים והכניס את לשונו לפיו. זגורי המשיך ואמר לו "אל תתקמצן, קצת יותר עם לשון" ונישק שוב את הילד בפיו והכניס את לשונו לפיו. לאחר מכן, זגורי ביקש מהילד להראות לו את איבר מינו ואמר לו כי אם לא יעשה כך – הוא לא יתחיל לעבוד.

בשלב הזה הילד כבר סירב לבקשה, זגורי בתגובה ביקש ממנו שייגע באיבר המין שלו, אך גם לזה הילד סירב. לאחר מכן, זגורי עצר את הרכב, הוריד את הילד
ברחוב הכנרת ועזב את המקום בנסיעה.

לאחר מכן, נעצר זגורי לחקירה ומעצרו הוארך מעת לעת והיום הוגש נגדו כתב אישום. כתב האישום מייחס לזגורי ביצוע עבירות של מעשה מגונה וניסיון לביצוע מעשה מגונה כלפי קטין שטרם מלאו לו שש עשרה שנים, שלא בהסכמתו החופשית. בנוסף, הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

כעולה מבקשת המעצר, הנאשם הינו עבריין מין שהורשע בביצוע עבירות של מעשה מגונה בקטין מתחת לגיל 14, פרסום תועבה ועוד. ואת המעשה הזה הוא ביצע כאשר עדיין לא נגזרו דינו בתיק השני וכשהוא נמצא בדרכו חזרה מפגישת טיפול של שירות המבחן, בגדר התנאים המגבילים שהוטלו עליו. "המשיב הוכיח במעשיו כי מסוכנותו גבוהה במיוחד והוא אינו מסוגל לגבור על ייצרו המיני", נכתב בבקשה.

בתוך כך, במהלך היום תוגש הצהרת תובע נגד תושב אשדוד כבן 19, שנעצר בראשית השבוע בחשד לעבירות של מעשים מגונים שביצע בקטין כבן 8. החקירה החלה בתלונה שהתקבלה במשטרה ע"י אביו של הקטין, לפיו החשוד שהבחין בבנו, ביצע בו מעשה מגונה לאחר שהוביל אותו לבניין נטוש.

חוקרי המשטרה הצליחו לאחר פעולות חקירה, להתחקות אחר זהותו של החשוד, ולהביאו למעצר לפני כשבוע. מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת, והיום במסגרת דיון בהארכת מעצרו, תוגש נגדו הצהרת תובע, תוך כוונה להגיש את כתב האישום כבר במהלך הימים הקרובים.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר