חיים בר שלום
חיים בר שלום

הותר לפרסום שמו של האשדודי המתחזה שחשוד בתקיפה מינית של צעירות

זה האיש - חיים בר שלום שכבר ריצה 6 שנות מאסר לאחר שהתחזה לסוכן דוגמניות ותקף מינית נערות. כעת הוא חשוד שהתחזה לאמן פיסול וניצל זאת כדי לתקוף צעירות בזמן מפגש "השראה". חשוב לשתף הלאה כי המשטרה מנסה להגיע למתלוננות נוספות

פורסם בתאריך: 14.7.21 13:27

     

זאת תמונתו של תושב אשדוד, חיים בר שלום, בן 37. בר שלום הוא עבריין מין שכבר הורשע בתקיפה מינית של צעירות ונגזרו עליו בשנת 2012 שש שנות מאסר. אז הוא התחזה לסוכן דוגמניות שוכנע צעירות להצטלם בכל מיני מקומות וניצל זאת כדי לפגוע בהן מינית.

כעת, לאחר שהוא שוחרר מהכלא הוא חשוד כי שב לסורו, כאשר ביצע פעילות מתוחכמת על מנת לצוד נערות צעירות ולפגוע בהן מינית. אחת המתלוננות נגדו היא קטינה בת פחות מגיל 16 ואחת נוספת היא בת פחות מגיל 18.

אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE

אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE

בר שלום מחזיק בעבר פלילי עשיר בעבירות מין, יש לו הרשעות רבות בעבירות של מעשה מגונה באדם, סחיטה באיומים, קבלת דבר במרמה ואף הרשעות בעבירה של בעילה שלא בהסכמה חופשית, בעילת קטינה שלא בהסכמתה החופשית, בעילה במרמה, זיוף ועוד.

בר שלום נעצר אתמול לאחר שהתקבלו תלונות נגדו שהתחזה לאמן פיסול ותקף מינית צעירות בזמן מפגשי "השראה". בחקירתו במשטרה הודה בר שלום כי שיקר לקורבנות, הציג עצמו כאחר ואף הודה כי יצר דמות של אישה אשר התחזתה כסוכנת שלו ודרכה יצר קשר עם הקורבנות.

היום הוא הובא להארכת מעצר בבית משפט השלום באשקלון, שם פירט נציג המשטרה, רס"ב בוריס מכלין, כיצד ביצע בר שלום את המעשים. הוא סיפר כי בר שלום התחזה לסוכנת בשם "דנה" שמחפשת נערות למודל השראה עבור אמן פיסול.

לאחר שהצעירות הסכימו לשמש כהשראה לאמן הפיסול, בר שלום היה נפגש איתן בבית המלון כדי לבצע "אודישן" לתפקיד, זאת לאחר ששילם להן את הנסיעות למקום. אז, כך על פי החשד, הוא ניצל את המצב כדי לבצע בהן עבירות מין.

צילום ארכיון: אוליבייה פיטוסי. למצולם אין קשר לידיעה

צילום ארכיון: אוליבייה פיטוסי. למצולם אין קשר לידיעה

בר שלום חשוד בעבירות של בעילה שלא בהסכמה חופשית, מעשה סדום שלא בהסכמה חופשית, מעשה מגונה באדם, קבלת דבר בתחבולה והפרת צו פיקוח של עברייני מין.

המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו ב-9 ימים, השופטת דורית בונדה קיבלה את בקשת המשטרה בחלקה והאריכה את מעצרו ב-7 ימים.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר