חשפנית. צילום אילוסטרציה: freepik.com
חשפנית. צילום אילוסטרציה: freepik.com

אישום: הזמינו חשפניות למלון באשדוד ופצעו את הנהג שלהן

שלושה גברים הזמינו מופע חשפנות לחדרם במלון ווסט באשדוד. החשפניות שחשו במצוקה הזעיקו את המלווה שלהן. הוא חש לעזרתן, אלא שהשלושה פצעו אותו. כתב אישום הוגש נגדם

פורסם בתאריך: 25.6.21 13:58

     

שלושה חברים מאשדוד ארגנו לעצמם "בילוי" מפוקפק. הם שכרו את חדר 708 במלון ווסט באשדוד, והזמינו לעצמם מופע חשפנות זוגי לאחר חצות הלילה.

בשעה שנקבעה, כחצי שעה לאחר חצות, הגיעו שתי חשפניות לחדר 708. הן לא הגיעו לבד, אלא איתן הגיע אדם נוסף שהסיע אותן למקום, וכאשר הן עלו לחדר הוא המתין להן בקרבת מקום.

השלושה הגיעו לחדר מעט לאחר השעה 1:00 בלילה, אלא שזמן קצר לאחר מכן, בשעה 1:31 הן התקשרו למלווה שלהן וביקשו ממנו עזרה זאת לאחר שחשו במצוקה. הוא מיהר לחדר ודרש מהגברים שיוציאו החוצה את הבנות.

ווסט אשדוד מרשת טמרס צילום: יח"צ

אלא שהשלושה בתגובה, החלו לתקוף אותו יחד במסדרון הסמוך לחדר. הם תקפו אותו באגרופים, בעיטות ואף דקרו אותו באמצעות חפץ חד. הם היכו אותו, כאשר הוא מנסה לגונן על עצמו ונסוג אחורה אל המעלית הסמוכה.

בשלב כלשהו, התעשת אחד התוקפים וניסה למשוך את חבריו להרחיקם מהקורבן שכבר דימם בעקבות החתכים בגופו, אלא שהם היו בסוג של "אמוק" וניסו להמשיך ולפגוע בו עוד ועוד.

הקורבן פונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים וולפסון, כשהוא מדמם מהחתכים בגופו, שם הוא קיבל טיפול רפואי. במקביל, שלושת התוקפים נמלטו מהזירה.



בעקבות האירוע, שהתרחש לפני כעשרה ימים, נפתחה חקירת משטרה, וממצאי החקירה הביאה לחשיפת זהותם של שניים מהתוקפים: אחד בן 34 והשני בן 26. התוקף השלישי לא אותר.

הם נעצרו לחקירה ואז התברר שאחד מהם, אמור בכלל להיות במעצר בית זאת לאחר שנתפס עם 2.5 ק"ג של סמים.

מעצרם של השניים הוארך מעת לעת ולאחרונה הוגש נגדם כתב אישום בגין עבירות של פציעה כשהעבריין מזוין וכנגד הנאשם שהפר מעצר בית גם עבירה של הפרת הוראה חוקית.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




לצד כתב האישום נגדם, הוגשה גם בקשה להארכת מעצר עד תום ההליכים המשפטיים נגדם. לשניים עבר פלילי והמשטרה כתבה בבקשה כי "אין חלופה הולמת אשר תנטרל את הסכנה הנשקפת מן המשיבים מלחזור ולבצע את המיוחס להם בכתב האישום, וכי אינטרס ההגנה על הציבור גובר על האינטרס שבחירותם".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר