ארנון בושארי
ארנון בושארי

לאחר 35 יום במעצר: שוחרר החשוד המרכזי ברצח העבריין ארנון בושארי

בושארי, שהתגורר כל חייו במושב שתולים שליד אשדוד, היה בכיר בארגון הפשיעה של בני שלמה ולפני כחודשיים נרצח בפתח ביתו. אלא למרות שאשתו של בושארי זיהתה במסדר זיהוי את החשוד ברצח ולמרות שהשופט כתב כי "יש ממצאים שקושרים את החשוד למעשה", הוחלט לשחררו למעצר בית

פורסם בתאריך: 21.6.21 18:17

     

בערב יום העצמאות, הגיעו שני אנשים הלבושים במדי שוטרים לעיר נתיבות. העבריין ארנון בושארי, המזוהה עם ארגון הפשיעה של בני שלמה, השתחרר זה מכבר מהכלא ועזב את מושב שתולים שליד אשדוד ועבר להתגורר בבניין דירות ברחוב כפר דרום שבנתיבות.

שני המתחזים, דפקו על דלת ביתו של בושארי וביקשו ממנו להתלוות אליהם. בושארי הרגיל במפגשים עם שוטרים לא חשד בדבר והתלווה אליהם. זמן קצר לאחר שנסגרה דלת ביתו, נשלפו כלי הנשק ובושארי נורה למוות בחדר המדרגות.

פראמדיק מד"א עומר ביטון סיפר: "הובילו אותנו אל הפצוע ששכב בחדר מדרגות בבניין המגורים כשהוא עם פציעות חודרות בגופו. ביצענו בו בדיקות רפואיות, אך הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו במקום".

זירת הרצח בנתיבות

זירת הרצח בנתיבות

רכבם של החשודים בירי נמצא בשטח פתוח בקרבת מקום, זאת לאחר שהוצת.

הרכב לאחר שהוצת

הרכב לאחר שהוצת

חקירת המשטרה הוטלה על היחידה המרכזית (ימ"ר) של מרחב נגב והם החלו בביצוע פעולות חקירה וב-19 במאי הם עצרו חשוד, תושב חיפה בן 22.

במשטרה חושדים כי הוא אחד הרוצחים שהיו לבושים במדי שוטר. מעצרו הוארך מפעם לפעם בחודש האחרון ואפילו התקבל אישור פרקליט המדינה להארכת מעצר בחמישה ימים נוספים, כך שבסך הכל הוארך מעצרו במשך 35 ימים.

במהלכם, בתחילת חודש יוני, הודיעה אשתו של בושארי כי היא יכולה לזהות את החשודים ברצח כי היא ראתה אותם בפתח הבית ביום הרצח. המשטרה זימנה אותה לתחנה והתקיים מסדר זיהוי במסגרתו הצביעה אשתו של בושארי על מי שהיא ראתה שהשתתף ברצח וזה היה החשוד שעצור בידי המשטרה.

השופט רון סולקין שהאריך את מעצרו של החשוד ברצח במהלך החודש האחרון אף כתב כי החשד נגד החשוד הזה נמצא ברף הגבוה ואף כתב כי נאספו ראיות אשר קושרות אותו למעשה, "מאז הארכת המעצר האחרונה, בוצעו פעולות שהיה בהם כדי לחזק את החשד, אשר ממילא היה ברף גבוה מאוד מלכתחילה. בין היתר, לאור ממצאים שנאספו מהזירה וממקומות נוספים. הקושרים את החשוד, לכאורה. לעבירות. המדובר, לכאורה, בפעילות עבריינית מאורגנת ומתוכננת. ברמה המזכירה סצנות מסרטי פשע, תוך התחזות הרוצחים לאנשי כוחות השיטור ורצח אדם אחר. בביתו. לאור היום. על פי הנתונים שנאספו עד כה עולה, כי העבירות בוצעו בתחכום רב ותוך הסתייעות באמצעים לוגיסטיים", כתב השופט.

אתמול, התקיים דיון נוסף בבית המשפט וכבר בפתח הדיון הודיע נציג המשטרה על הסכמתה לשחרר את החשוד בתנאים מגבילים. לבסוף הוחלט כי הוא ישהה במעצר בית בשבועיים הקרובים וכן יפקיד סכום כסף על מנת להבטיח את השמירה על תנאי מעצר הבית.

בני שלמה

בני שלמה

בושארי, השתחרר לא מזמן מהכלא לאחר שריצה מאסר בעקבות זאת שנתפס בתוך רכב ובו מטען חבלה, יחד עם בכיר אחר בארגון של בני שלמה. הוא נתפס עם המטען ליד מושב חלץ שבו מתגורר ראש ארגון הפשיעה, בני שלמה. בעבר היה בושארי חשוד כי היה מעורב בהנחת מטען ברכבם של האחים אופיר ועמוס לביא מרחובות. במקרה זה הוא היה עצור עם שלום שלמה, אחיו המנוח של בני שלמה.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר