תינוק. אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב/ingimage
תינוק. אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב/ingimage

אשדוד: הניחו מכשיר הקלטה ושמעו את המטפלת מכה את בתם הפעוטה

מטפלת ותיקה מאשדוד נעצרה לאחר שהוגשה נגדה תלונה כי היכתה פעוטה שעליה שמרה. על פי החשד היא היכתה גם את אמה של הפעוטה וסטרה לה. מעצרה הוארך

פורסם בתאריך: 7.6.21 11:28

     

הורים לפעוטה בת חמישה חודשים פנו למטפלת בת 63 מאשדוד על מנת שתשמור על הילדה שלהם. לאחר שנמצאו על גופה של הפעוטה סימני חבלה, עלה חשד כי היא מכה את הפעוטה. הם הניחו מכשיר הקלטה בין חפציה של התינוקת ולאחר שחזרו לקחת אותה הם ישבו ושמעו את ההקלטה ונדהמו: המטפלת נשמעה צועקת ומכה את הפעוטה, לכאורה.

ההורים החליטו כמובן שהיא תפסיק לטפל בבתם, אך הם חזרו אליה כדי להתעמת איתה. הם הטיחו בפניה את הדברים ובין הצדדים החל עימות, במהלכו על פי החשד המטפלת היכתה גם את האמא, כאשר סטרה בפניה וגרמה לה לסימני חבלה ושריטה ביד.

ההורים ניגשו לתחנת המשטרה והגישו תלונה נגד המטפלת. היא נעצרה ונחקרה ובחקירתה היא מודה שתקפה את האם, אך מכחישה כי תקפה את הפעוטה.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




היום היא הובאה להארכת מעצר בבית המשפט בחשד לתקיפת חסר ישע וגרימת חבלה וכן תקיפה, ונציג המשטרה בדיון אמר כי "תחילה הכחישה כל מיני אמירות שלכאורה התבטאה מול הקטינה אך לאחר שהושמעו לה ההקלטות, לא היו לה תשובות מניחות את הדעת ובעצמה אמרה שזה 'לא נעים' כאשר שמעה את דבריה והתנהגותה".

צילום: דוברות המשטרה

עוד אמר נציג המשטרה כי "יש סימנים אדומים בפנים, יש סימן אדום במצח. היא נותנת הסבר לסימן האדום, לגבי הסימנים האחרים היא מכחישה" והוסיף כי "מההקלטות מהם ניתן ללמוד כי לכאורה החשודה נקטה באלימות, אפילו באחת ההקלטות ישנה התרחשות ונסיבות שמקימות חשד לתקיפה בזמן אמת… לפחות באחת ההקלטות שומעים אמירות של החשודה, שומעים רעש מכה ולאחר מכן בכי של התינוקת".

השופטת דורית בונדה כתבה כי "תיק החקירה מלמד על קיומו של חשד סביר ועל קיומה של עילת מעצר" והאריכה את מעצר המטפלת ביומיים.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר