נרצחה באכזריות בביתה ב-2006: קלרה רבין ז"ל
נרצחה באכזריות בביתה ב-2006: קלרה רבין ז"ל

בזכות דגימת דנ"א: הורשע רוצח קלרה רבין שנלכד 14 שנים אחרי הרצח

אולגה דוליה, תושב אשדוד, הורשע היום ברצח קלרה רבין בשנת 2006. הוא אותר 14 שנה אחרי הרצח, בזכות דגימת דנ"א שנמצאה מתחת לציפורניים של המנוחה. דווקא שותפו האכזרי יותר לא נתן את הדין על מעשיו

פורסם בתאריך: 25.5.21 21:58

     

בית המשפט המחוזי בבאר שבע קיבל היום את הסדר הטיעון והרשיע את אולג דוליה, תושב אשדוד, ברצח קלרה רבין ז"ל בדירתה באשדוד בשנת 2006. במסגרת ההסדר הוסכם בין הצדדים, כי על הנאשם יוטל עונש של 27 שנות מאסר בפועל והפרקליטות תעתור להטיל על הנאשם פיצוי מקסימלי הקבוע בחוק עבור משפחת המנוחה.

הרצח התרחש ב-23 באוגוסט 2006. דוליה ושותפו למעשה פרצו לבית לדירה לאחר ששמעו מקרוב משפחתה של רבין שהם מחזיקים בביתם סכומי כסף גדולים. רבין ניסתה להיאבק בתוקפים ודוליה בתגובה דקר אותה פעם אחת ונמלט מהזירה. שותפו למעשה נותר בדירה ודקר אותה שוב ושוב ולבסוף חנק אותה. סמוך לשעה 19:05 התקבלה במשטרה הודעה על מציאת אישה ללא רוח חיים בביתה שברחוב הרב מימון, זאת לאחר שבנה וכלתה שהגיעו לדירה הם שמצאו את האם מוטלת מתה כשעל גופה סימני אלימות.

תיק הרצח של קלרה רבין נותר פתוח במשך 14 שנים ללא קצה חוט. עד ששוטרי ימ”ר לכיש להגיע לפריצת דרך בחקירה בזכות דגימת דנ"א שנמצאה מתחת לציפורניה של רבין.

לפני כשנה, 14 שנה אחרי הרצח, בעקבות חקירה של קרוב משפחה של דוליה בעניין אחר, הגיעו החוקרים לחשוד, הצליחו להשיג דגימת דנ"א שלו ללא ידיעתו והיא נמצאה תואמת לדגימה שנמצאה מתחת לציפורניה של רבין – מה שהוביל למעצרו ולהגשת כתב אישום נגדו.

היום כאמור, במסגרת הסדר טיעון הודה דוליה במעשה. דווקא שותפו למעשה, שהיה אכזרי ממנו במקרה הזה, לא נתן את הדין על מעשיו זאת לאחר שהלך לעולמו בטרם נתפס.

עו"ד טל אדיר כהן מפרקליטות מחוז דרום (פלילי): "הנאשם לקח אחריות והודה כי באוגוסט 2006 פרץ בלילה יחד עם אחר לדירתה של המנוחה על מנת לחפש כסף. כאשר התעוררה המנוחה, שלף הנאשם מכיסו סכין ודקר אותה דקירה אחת בבטנה ונמלט מהמקום, בעוד ששותפו (אשר נפטר לפני מספר שנים) שנשאר אחריו, דקר אותה 6 דקירות נוספות בפלג גופה העליון וחנק אותה. הנאשם הצליח לחמוק מזרועות החוק במשך 14 שנים, ואלמלא זוהתה דגימת הדנ"א שהותיר מתחת לציפורני המנוחה, היה ממשיך את חייו מבלי ליתן את הדין על הרצח האכזרי".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר