הרכב בזירה. צילום: דוברות איחוד הצלה
הרכב בזירה. צילום: דוברות איחוד הצלה

"הוא חבר טוב שלי, זאת תאונה": גרסת החשוד בדריסה באשדוד

אמש נעצר יוסף דוד מלכה בחשד לניסיון רצח זאת לאחר שדרס צעיר אחר בכוונה, בחקירתו הוא טען כי בכלל מדובר בחבר טוב שלו ושזאת הייתה טעות

פורסם בתאריך: 4.5.21 17:39

     

אמש התרחש אירוע חריג בחניון בניין ברחוב יד איתמר באשדוד, כאשר בחור צעיר, נדרס על ידי רכב ונמצא לכוד מתחתיו. רק באמצעות הרמת הרכב עם כלים שונים הצליחו לחץ את הצעיר משם והוא פונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים אסותא אשדוד כשהוא במצב קשה מאוד.

חוקרי תחנת אשדוד שהגיעו למקום החלו לאסוף עדויות ומהם עלה כי באותה עת עמדו שם שלושה אנשים, שניים מחוץ לרכב ואחד בתוכו. בין שניים החלה קטטה, ובשלב כלשהו, יוסף דוד מלכה, שנהג ברכב דרס בכוח את אחד מהם והוא הקורבן שנמצא מתחת לרכב.

מלכה, בן 20, תושב ירושלים נעצר לחקירה בתחנת המשטרה. בחקירתו הוא הכחיש כי דרס בכוונה את הצעיר השני, הוא סיפר כי הקורבן הוא בכלל חברו הטוב והם מבלים יחד המון וכי מה שקרה שם שבשלב כלשהו חברו יצא מהרכב והוא בטעות דרס אותו. העדויות של עדי הראיה כאמור, טוענות להפך. מלכה אף הכחיש כי היה אדם נוסף, שלישי, בזירת התאונה.

אמבולנס בזירה. צילום: דוברות איחוד הצלה

אמבולנס בזירה. צילום: דוברות איחוד הצלה

הוא נשאל על ידי החוקרים מה מעשיו באשדוד והוא סיפר שהגיע לאירוסין אך לא ידע למסור כתובת שאליה אמור להגיע, כמו גם סירב להפקיד את מכשיר הטלפון שלו או למסור פרטים של חברים שיכולים לחזק את גירסתו.

במשטרה החליטו להאריך את מעצרו והוא הובא לבית המשפט כשהוא חשוד בעבירות של ניסיון רצח, פציעה של כדין, חבלה חמורה ותקיפה וחבלה.

נציג המשטרה בדיון רס"מ שמעון ברץ אמר כי "על פי חומר החקירה ישנם מספר מעורבים כאשר החלה קטטה בין הקורבן לאחר ואז החשוד שעל פניו קשור לאותה קטטה ולאותם מעורבים פשוט דרס באופן אקטיבי ומתמשך את הקורבן, גרם לפציעתו. למיטב הבנתי הקורבן מצוי בטיפול רפואי ומצבו מוגדר אנוש בשלב זה".

עוד אמר נציג המשטרה כי ישנו חשש שהחשוד ישבש את החקירה ולכן יש להאריך את מעצרו וציין כי ישנן אינדיקציות רבות לכך שהיה אדם שלילי שקשור בדרך זו או אחרת לאירוע הקטטה שקדם לדריסה, זאת למרות שמלכה מכחיש זאת.

הסנגורית של מלכה טענה מנגד כי החשוד הוא חבר של הקורבן ותהתה איזה סיבה תהיה לו לדרוס את חברו הטוב. היא הציגה לבית המשפט תמונות של השניים יחד כשהם חוגגים יחד בום העצמאות, "מדובר בחברים טובים שיצאו מהעיר לאירוסין ולא מצאו את הכתובת ומה שקרה מאותו רגע שהקורבן יצא מהרכב ועד שהמשיב הבין שהוא דרס את החבר הכי טוב שלו זה סיטואציה שאני לא מאחלת לאף אחד", אמרה.

הרכב בזירה. צילום: דוברות איחוד הצלה

הרכב בזירה. צילום: דוברות איחוד הצלה

השופטת דורית בונדה כתבה בהחלטתה כי מלכה, "קושר עצמו לאירוע המיוחס לו, אך טוען בעדות מפורטת אשר נגבתה ממנו, כי האירוע התרחש בטעות וכי דריסת חברו הטוב, הקורבן, התרחשה שלא בכוונה לגרום למותו של אותו חבר. לטענת המשיב הוא כלל לא ניסה לתקוף או להביא למותו של החבר. השאלה אם דריסת הקורבן נעשתה בכוונת מכוון או שמא הדבר התרחש בטעות, היא שאלה אותה כעת על היחידה החוקרת לחקור ביתר שאת. בשלב הנוכחי קיים חשד ראשוני בסיסי בלבד, אשר אינו מצדיק העתרות לבקשה בהיקף אשר התבקש".

היא דחתה את בקשת המשטרה להאריך את מעצרו של מלכה ב-15 יום והאריכה אותו בשלושה ימים בלבד.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר