צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב / INGIMAGE
צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב / INGIMAGE

"כשתגדלי תביני": בן 74 מאשדוד מואשם בעבירות מין בבת הקטינה של זוגתו

שיחה אקראית עם חברה גרמה לנערה בת 15.5 להבין כי היא נפלה קורבן לעבירות מין מצד בן הזוג של אימה, תושב אשדוד בן 74. את המעשים הקשים היא חוותה כשהייתה בכיתה ה' וגם בשנה שעברה. "זה המשחק שלנו", הוא היה נוהג לומר לה בעת ביצוע המעשים

פורסם בתאריך: 29.4.21 18:16

     

בביתו של תושב אשדוד בן 74 התגוררו בת הזוג שלו ובתה הקטינה שהיום היא בת 15.5. לפני זמן מה, הייתה הנערה בבית חברתה והיא קיימה איתה שיחה. במהלך השיחה ביניהן פתאום החלו לצוף זיכרונות ילדות והיא החלה להפנים שהיא בעצם קורבן של עבירות מין מצד בן הזוג של אמה. היא החלה לשחזר באוזני חברתה את המעשים שהוא ביצע בה וסיפרה על תקופות ארוכות שבהן היא חוותה מעשים מגונים מצידו.

השתיים החליטו לשתף את היועצת של השכבה, היא הגיעה מיד לבית החברה ושם היא שמעה מהנערה על החוויות הקשות. היא הפנתה אותה ל"בית לין" מרכז הגנה וסיוע לנוער שחווה תקיפות מיניות.

הנערה נפגשה עם הצוות במקום ופירטה בפניהן את המעשים שחוותה מצד האיש שחולק זוגיות עם אמה כבר עשר שנים. היא סיפרה כי המעשים הקשים יותר היא חוותה כאשר הייתה בערך בכיתות ה'-ו' וכי גם לאחרונה הוא ביצע בה מעשים מגונים.

הפרטים על כך הועברו למשטרת אשדוד ושם החלו מיד בגביית עדויות מצד היועצת בבית הספר ומצד החברה וכשבמשטרה מבינים כי יש דברים בגו, נפתחת חקירה. במסגרת החקירה, האמא של הנערה, כך מתברר, לא ידעה דבר והייתה המומה והתקשתה להאמין שכך התנהל בן הזוג שלה.

אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE

אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE

האיש עצמו נעצר ונחקר אך הכחיש את הדברים מכל וכל. חוקרי תחנת אשדוד מחליטים בשלב הזה לבצע עימות בין השניים. הם הכניסו את הנערה ואת האיש לחדר אחד והיא הטיחה בו את המעשים וסירה בפרוטרוט במה היא מאשימה אותו. לאחר שהיא סיימה לדבר הוא השיב והכחיש את הכל בתוקף.

במשטרה אומרים כי העדות של הנערה הייתה קוהרנטית וברורה, "היא סיפרה מה שהיא זכרה והיא סיפרה באופן די מדויק את הדברים שהיא זכרה", אומר רס"ב קונסטנטין לוין, ראש צוות המעצרים בתחנת אשדוד, "גם כשהיינו אמורים לבצע השלמות לחקירה לפי דרישת הפרקליטות, היא הייתה מאוד מסודרת. היא ילדה פקחית, לא נשברה לא בחקירה ולא בעימות ומסרה את דבריה בצורה מסודרת".

מה אתה חש כשאתה מנהל תיק כזה שמעורבת בו פגיעה בילד?
"אני יכול להעיד על עצמי. פשוט רואים את הבן אדם והמצוקה והראיות שיש בתיק. יש את הבן אדם שמולנו וברגע שאני מאמין לו הולכים עם זה. משתדלים להתנתק מהפן האישי, למרות שתיקים כאלה זוכרים אחר כך, אתה משתדל להשאיר את המחשבות שלך בצד ומה אתה חושב עליו ועליה ונשאר ממוקד באיסוף הראיות והחקירה".

המשטרה העבירה את החומר לפרקליטות מחוז דרום ושם הגישו כתב אישום נגד האיש על עבירות מין בתוך המשפחה.

על פי כתב האישום, בשלוש הזדמנויות לפחות, בעת שהקטינה למדה בכיתה ה'-ו' ובעת שאמה לא היתה בבית, הוא ביצע בה מעשים מגונים.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




באחד המקרים, עת הייתה הקטינה בחדרו של האיש ושכבה על צידה על גבי המיטה, הוא נכנס למיטה ונשכב מאחוריה ונצמד אליה והתמיד אליה את את איבר מינה וליקק את אוזנה. במקרה אחר, שבו היא הייתה בחדרו ושכבה על המיטה, האיש הפשיט את מכניסה ואת תחתוניה והחל ללקק אותה. תוך כדי המעשה הוא שאל אותה אם היא מרגישה משהו? והיא אמרה שלא. אז הוא ענה: "כשתגדלי תביני".

במקרה נוסף, כאשר האיש והקטינה היו בסלון הבית, הוא הוריד את מכנסיו ואת תחתוניו וביקש מהקטינה לגעת באיבר מינו החשוף. היא נרתעה וחששה לעשות כן, אך הוא הסביר לה שזה "בסדר" ושזה לא מפחיד, והקטינה לבקשתו עשתה כדבריו ונגעה בו.

על פי כתב האישום, כאשר הוא ביצע בה אתה מעשים המגונים הוא נהג לומר לה "זה המשחק שלנו" וביקש ממנה לא לספר לאימה על כך.

עוד הוא מואשם כי במספר רב של הזדמנויות נהג האיש לומר לקטינה להיכנס להתקלח וכשעשתה כן, נכנס עמה לחדר הרחצה, שם עמד והתבונן בה כשהיא ערומה בשעה שהתרחצה. כמו כן, במספר רב של הזדמנויות, הוא נהג לעבור בסמוך אליה בבית ולגעת בישבנה או בחזה מעל לבגדיה. הקטינה בתגובה, הזיזה את ידו מגופה.

משטרת אשדוד ומטה מרחב לכיש. צילום: אורי קריספין

משטרת אשדוד ומטה מרחב לכיש. צילום: אורי קריספין

על פי כתב האישום גם במהלך השנה שעברה הוא ביצע בה מעשים מגונים, כאשר הוא נהג להעיר את הקטינה לצורך לימודיה, בכך שנכנס לחדרה בעת שישנה, הכניס את ידו מתחת לחולצתה וליטף את חזה.

רס"ב לוין, מה המסר שלך להורים?
"ההורים, או כמו במקרה הזה האמא, צריכים לשים לב למצוקות ולשים לב לשינויי התנהגות ולהבין שמשהו קורה עם הילד או הילדה. חייבים להתייחס לאותות מצוקה מצד הילדים".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר