חרדים. צילום פבל. למצולמים אין קשר לכתבה
חרדים. צילום פבל. למצולמים אין קשר לכתבה

"אין לי סיבה לתקוף מגזר אחד": הוארך מעצר האשדודי החשוד בתקיפת חרדים

המשטרה עצרה חשוד תושב אשדוד, החשוד כי במהלך הימים האחרונים, תקף באופן אקראי תושבים בעיר בעלי חזות חרדית. מעצרו הוארך בחמישה ימים

פורסם בתאריך: 28.4.21 21:52

     

בחודשים האחרונים התלוננו לא פעם, תושבי הרובעים החרדיים כי ישנו אדם אשר תוקף אותם באופן אקראי. על פי הדיווחים הוא היכה באגרופים ובעט בלא מעט תושבים, אשר המכנה המשותף לכולם הוא חזותם החרדית.

בעקבות התלונות הללו, פתחה המשטרה בחקירה בניסיון לאתר את האיש. אמש, במהלך פעילות מבצעית שנערכה בעיר, סמוך לחצות התקבל דיווח דומה במוקד המשטרה על תקיפה של אדם בעל חזות חרדית ברובע ג'. השוטרים שכאמור היו בפעילות הוזעקו מיד למקום האירוע והחלו בסריקות ותוך זמן קצר איתרו את החשוד.

מדובר בתושב אשדוד בן 23, השוטרים עצרו אותו והובילו אותו לחקירה בתחנת המשטרה.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




היום הוא הובא לדיון בהארכת מעצרו, ובדיון טען סנגורו כי מדובר באדם שאינו בריא בנפשו. החשוד עצמו דיבר בבית המשפט ואמר, "הבנתי מה אומרים שעשיתי, תקיפה, אני פחות מתחבר לדברים האלה. בכללי אין לי סיבה להכות רק מגזר אחד, אוכלוסייה אחת, דווקא דתיים, זה מטורף".

השופטת דורית בונדה תהתה בהחלטתה מדוע המשטר לא בדקה את כשירותו של החשוד למעצר זאת לאור הרקע הנפשי שלו והורתה כי עוד היום הוא יעבור בדיקה כזאת בבית החולים ברזילי כמו כן, הוארך מעצרו בחמישה ימים.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר