אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE
אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE

היא ביקשה ממנו לעצור, אך הוא אנס אותה: כתב אישום חמור הוגש נגד תושב אשדוד

גיא לוגסי, תושב אשדוד בן 29 מואשם כי אנס וביצע מעשה סדום בצעירה אותה הכיר באינטרנט, זאת למרות התנגדותה ולמרות שהיא ביקשה ממנו לחדול ממעשיו

פורסם בתאריך: 18.4.21 18:03

     

פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה היום לבית המשפט המחוזי בב"ש כתב אישום נגד גיא לוגסי, בן 29 מאשדוד, ולפיו הוא אנס צעירה שהכיר שהכיר בפייסבוק. הוא מואשם בעבירות של אינוס, מעשה סדום, מעשה מגונה בכוח וכן שיבוש מהלכי משפט.

על פי כתב האישום שהוגש על ידי עו"ד אדווה ויצגן, בין לוגסי לבין הצעירה לא הייתה היכרות מוקדמת והקשר הראשוני ביניהם נוצר ב-2 באפריל באמצעות הפייסבוק ומשם עברו לוואטסאפ וקבעו להיפגש ב-6 באפריל סמוך לביתה של הצעירה באחת הערים באזור הדרום. הוא אכן הגיע קצת אחרי השעה 21:00 עם רכבו לחניית ביתה, והם ישבו בו ושוחחו.

בשלב כלשהו הציע לוגסי לנסוע למקום שקט שבו "אין משטרה" כי הוא רוצה לעשן קנאביס רפואי. היא הציעה מקום שקט בעיר מגוריה והוא הציע שיסעו לביתו שבאשדוד והיא הסכימה.

צילום אילוסטרציה: מוטי מילרוד

צילום אילוסטרציה: מוטי מילרוד

הם נסעו ונכנסו לביתו – יחידת דיור בת חדר אחד, הם התיישבו על המיטה, כאשר הוא מעשן את הקנאביס והחלו לצפות בסדרה בטלוויזיה.

לוגסי החל ללטף אותה, וכשהאי התלוננה שכאוב לה הראש הוא עיסה את ראשה. בהמשך הוא נשכב הנאשם על המיטה והציע לה להניח את ראשה ולשכב לצידו והיא עשתה כן. הוא חיבק אותה כשידו על בטנה וליטף אותה בהסכמתה.

כאשר ידו החלה לעלות מעלה לכיוון החזה היא החלה לגלות התנגדות והזיזה את ידו, הוא המשיך ושוב היא הזיזה את ידו ואמרה לו "די!". אלא שעל פי כתב האישום הוא התעלם מדבריה ואף החל לשלוח ידו אל תוך מכנסיה ובניגוד לרצונה. היא בתגובה הזיזה את ידו אך הוא המשיך במעשיו ופעם אחר פעם הכניס את ידו מתחת למכנסיה של הצעירה תוך שהיא אומרת לו "די!".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




למרות התנגדותה הוא המשיך בשלו וניסה להפשיל את מכנסיה והצליח לפתוח את כפתור המכנסיים. הוא פתח את חולצתה והחל לנשק אותה בחזה ולאחר מכן סובב אותה על הבטן, הכניס את ידו למכנסיה וביצע בה מעשה מגונה בכוח ובניגוד לרצונה.

על פי כתב האישום הוא הצליח להפשיל את מכניסה ולבצע בה סדום, בניגוד לרצונה תוך שהיא מבקשת ממנו שיפסיק כי הוא מכאיב לה, אך הוא לא חדל ממעשיו.

בהמשך הוא אף ביצע בה שוב מעשה מגונה תוך שהוא מחמיא לאיבר מינה ואומר לה כי היא "סקסית". בשלב הזה הוא החל לאנוס אותה תוך שהיא מבקשת ממנו להפסיק ואומרת לו "די, אני לא רוצה". הוא ענה לה "את לא רוצה?", הפסיק לרגע והמשיך במעשיו בכוח תוך שהאי מתלוננת על כאב. לאחר זמן מה היא הצליחה להדוף אותו ממנה.

צילום ארכיון: אוליבייה פיטוסי. למצולם אין קשר לידיעה

צילום ארכיון: אוליבייה פיטוסי. למצולם אין קשר לידיעה

הוא קם מעליה, הלך למטבח ואמר לה: "מה התסביכים שלך?" "מה את בלחץ?". לאחר מכן, בסביבות השעה 1 לאחר חצות הוא הסיע אותה לבקשתה לבית חברתה א' המתגוררת בעיר אחרת. היא סיפרה בעדותה במשטרה כי לא רצתה להגיע הביתה מחשש שאמא שלה תילחץ כשתראה אותה במצב הנפשי הקשה בו הייתה.

א' שפגשה את חברתה מיד לאחר האירוע סיפרה כי הייתה חיוורת, נסערת, לא הרבתה במילים, הייתה בהלם וסיפרה לה שלוגסי נגע בה בניגוד לרצונה ושהיא ניסתה להגיב אך קפאה ועם זאת ניסתה להתנגד ואמרה לו "מספיק" ו"לא" – אך הוא המשיך במעשיו. א' העידה עוד כי חברתה גוללה בפניה את כל האירוע תוך כדי בכי ורעד בגופה והיא עודדה אותה ללכת להגיש תלונה ולספר לאמא שלה על כך.

לוגסי נעצר ובחקירתו טען כי במפגש שבדירתו, אליו הגיע המתלוננת בהסכמה, הם קיימו מגע מיני בהסכמה אך לא הי המדובר במגע מיני מלא. עוד לטענתו הצעירה הגישה את התלונה כי נפגעה ממנו כי הוא "לא רציני", והוסיף כי היא שקרנית ו"פגועת ראש" כתוצאה מתאונה שעברה.

משטרת אשדוד ומטה מרחב לכיש. צילום: אורי קריספין

משטרת אשדוד ומטה מרחב לכיש. צילום: אורי קריספין

בהמשך נערך עימות בין השניים, כאשר הצעירה מטיחה בו כי הוא משקר וכי היא לא קיימה איתו יחסי מין בהסכמה, פרט לליטוף שערה ובטנה בתחילת המפגש, להם הסכימה.

בנוסף לכך, כאשר אביו של לוגסי הגיע לבקרו תא המעצר, שמע אותו אחד השוטרים כשהוא אומר לאביו: "תנקו לי את החדר", זאת לאחר שהוצא צו חיפוש לדירתו. על מעשה זה הוא הואשם גם בשיבוש הליכי משפט.

הפרקליטות הגישה לצד כתב האישום, גם בקשה למעצר עד תום ההליכים נגד לוגסי, "מעשי המשיב הינם אלימים ואכזריים. המשיב, אשר זה היה מפגשו הראשון עם המתלוננת, ביצע בה עבירות מין חמורות תוך שימוש בכוח, כשהוא מתעלם פעם אחר פעם מבקשותיה של המתלוננת להפסיק, כל זאת לשם סיפוקו המיני. גם מהתנהגותו של המשיב לאורך החקירות ובעימות שנערך לו עם המתלוננת, עולה התנהלות אלימה ומאיימת", כתבה עו"ד ויצגן.

עו"ד חיים שטיינברגר המייצג את לוגסי מסר בתגובה: "אינני מכיר את חומר הראיות, כתב האישום הוגש רק היום. אנו נלמד את התיק ונגיב בהתאם בבית המשפט".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר