זירת הרצח בנתיבות
זירת הרצח בנתיבות

בכיר בארגון של בני שלמה ממושב שתולים חוסל הערב בנתיבות

האיש בשנות החמישים לחייו נורה ונרצח בתוך בניין בנתיבות. רק לפני מספר חודשים הוא שוחרר מהכלא, "הצטערתי לשמוע, הוא החליט לחיות חיים שלווים ונורמטיביים", אמר סנגורו, עו"ד נס בן נתן

פורסם בתאריך: 14.4.21 21:50

     

מלחמת הכנופיות מסלימה, ושוב המלחמה בין ארגוני הפשע של שלום דומרני ובני שלמה מביאה למחיר בחיי אדם.

הערב, נורה ונהרג עבריין בבניין ברחוב כפר דרום בנתיבות. על פי עדויות למקום הגיעו שני אנשים הלבושים במדי שוטרים ולאחר שנכנסו אל הבית הם ירו באיש, דמות בכירה בארגון הפשיעה של בני שלמה, מספר יריות בגופו ונמלטו מהזירה.

אנשי איחוד הצלה ליד זירת הרצח בנתיבות

אנשי איחוד הצלה ליד זירת הרצח בנתיבות

למקום הוזעקו כוחות הצלה אך הם נאלצו לקבוע את מותו בזירה. "כשהגענו למקום נתקלנו בגבר ללא הכרה ולאחר בדיקה התברר כי הוא ללא רוח חיים", מסר משה כהן ראש סניף איחוד הצלה בנתיבות, "למרבה הצער נקבע מותו בזירת האירוע עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל".

פראמדיק מד"א עומר ביטון סיפר: "הובילו אותנו אל הפצוע ששכב בחדר מדרגות בבניין המגורים כשהוא עם פציעות חודרות בגופו. ביצענו בו בדיקות רפואיות, אך הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו במקום".

רכבם של החשודים בירי נמצא בשטח פתוח בקרבת מקום, זאת לאחר שהוצת.

הרכב לאחר שהוצת

הרכב לאחר שהוצת

מדובר באדם שעד לא מזמן התגורר במושב שתולים שליד אשדוד ושם מתגוררים גם בני משפחתו.

האיש שנרצח הערב, השתחרר לא מזמן מהכלא לאחר שריצה מאסר בעקבות זאת שנתפס ברכב ובו מטען חבלה, יחד עם בכיר אחר בארגון של בני שלמה. האיש נתפס עם המטען ליד מושב חלץ שבו מתגורר בני שלמה. בעבר הוא היה חשוד כי היה מעורב בהנחת מטען ברכבם של האחים אופיר ועמוס לביא מרחובות. במקרה זה הוא היה עצור עם שלום שלמה, אחיו המנוח של בני שלמה.

עו"ד נס בן נתן עם בני שלמה (צולם במסגרת סיקור של תיק אחר)

בני שלמה וסנגורו עו"ד נס בן נתן

סנגורו של האיש, עו"ד נס בן נתן מסר הערב: "הצטערתי לשמוע את הבשורה הקשה. רק לפני 5 חודשים השתחרר מן המאסר והחליט לחיות חיים שלוים ונורמטיביים".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




עדיין מוקדם לדעת אם מדובר בנקמה על החיסול באשקלון לפני יומיים, אך אין ספק כי המתח לקראת שחרורם של שני ראשי הארגונים, בני שלמה ושלום דומרני, מורגש היטב בשטח.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר