רכב עולה באש. צילום ארכיון: דוברות המשטרה
רכב עולה באש. צילום ארכיון: דוברות המשטרה

בגלל סכסוך: בן 64 מאשדוד חשוד בהצתת הרכב של שכנתו

השכן המבוגר הכחיש כי הצית את הרכב של השכנה עמה הוא מסוכסך, אלא שמצלמות האבטחה מספרות סיפור אחר. בינתיים מעצרו הוארך

פורסם בתאריך: 30.3.21 17:08

     

בסוף השבוע האחרון, בלילה שבין חמישי לשישי החל לעלות באש רכב בחניית בניין באשדוד. בעלת הרכב, אחת הדיירות בבניין, פנתה למשטרה והגישה תלונה על הצתת רכבה ואף ציינה כימי שחשוד בכך הוא השכן שלה הגר קומה מתחתיה.

 

בין השניים כבר יש עבר של סכסוכי שכנים ואף הוצאו צווי הרחקה ולכן המשטרה עצרה אותו לחקירה. הוא הכחיש את המעשה אלא שבמשטרה לקחו את סרט הצילום מצלמות האבטחה בבניין ומהתמונות, כך לטענת המשטרה, מתחזק החשד נגדו.

הוא הובא לדיון בהארכת מעצר בבית משפט השלום בקריית גת ושם טען סנגורו לחפותו של מרשו, "ברור שיש סכסוך היסטורי בינו לבין אחת השכנות ולפי דברי מרשי, מסוכסכת גם עם אחרים מהבניין ולא רק אתו", טען הסנגור והתייחס לכך שרואים אותו במצלמות האבטחה, "הוא גר בבניין, הנוכחות שלו בזירה טבעית ולא מכחיש אותה, הוא גר שם… אבל טבעי שיראו אותו כי הוא גר בבניין. השאלה אם רואים אותו מצית את הרכב, האם רואים אותו מבצע פעולות שיכולות לסבך אותו במעורבות בהצתת הרכב? אני לא רואה שום דבר כזה".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




השופט עידו כפכפי כתב בהחלטתו הסרטון של מצלמת האבטחה סותר את העדות של החשוד וכי יש די ראיות המחזקות את החשד כי הוא ביצע את המעשה. לאור זאת הוארך מעצרו בחמישה ימים, "למרות גילו של המשיב והיעדר עבר פלילי, מדובר בעבירה חמורה המסכנת את הציבור", הסביר השופט כפכפי.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר