שוטר משטרה. צילום: משטרת ישראל
שוטר. צילום: משטרת ישראל

הקצין הבכיר והרומן האסור: המכתב שמסעיר את מרחב לכיש

מכתב שנשלח בשבועות האחרונים למפקד מחוז דרום, מגולל סיפור על רומן בין קצין בכיר במרחב לכיש לקצינה אחרת, מה שגרם לה לעזוב את ביתה. הבעל דורש לחקור את התנהלות הקצין. המכתב הועבר על ידי המשטרה למח"ש ושם החלו בבדיקה. בסביבתו של הקצין מכחישים את העניין וטוענים כי לא היה ולא נברא

פורסם בתאריך: 11.3.21 10:36

     

לפני מספר שבועות נחת על שולחנו של מפקד מחוז דרום וכן מפקד מרחב לכיש, מכתב עם פוטנציאל נפיץ. במכתב מגולל בעלה של קצינת משטרה סיפור על רומן שהתפתח בין קצין בכיר במרחב לבין הקצינה, מה שהביא לפירוק הזוגיות ביניהם.

על פי המכתב, הקצין הבכיר הכיר את אותה קצינה במסגרת עבודתם באותה תחנה, כאשר לו ולה היו את אותו תחום עניין משותף, במסגרתו נוצרה קרבה ביניהם. "רומן זה נמשך במשך כשנתיים, תוך שהקצין משתמש במתקני התחנה לניהול יחסים פסולים", נכתב במכתב.

על פי המכתב, מערכת היחסים בין הבכיר לאותה הקצינה, "גרם הקצין לאשתי לעזוב את ביתה עם ילדיה הקטינים… התנהגות זו אינה עולה בקנה אחד עם מפקדים ועם קציני משטרה אשר באחריותם לנהוג בצורה ממלכתית, וללא משוא פנים". הקצינה חשוב לציין, כבר אינה משרתת במשטרה והיא מכהנת בתפקיד בכיר אחר במחוז דרום.

ניידת משטרה

צילום: דוברות המשטרה (ארכיון)

הבעל דרש ממפקדי המחוז והמרחב לנקוט בהליכי בדיקה כלפי אותו הקצין, שעל פי המכתב הוא היה אחראי ארגונית על אותה התחנה בה שירתה הקצינה, "לא מיותר לציין כי מדובר, בהתנהגות שאינה מוסרית, התנהגות נצלנית… אבקש לחקור את התנהגותו של הקצין ולבדוק לעומק את התנהלות ובמסגרת תפקידו, תוך שימוש בכל האמצעים העומדים לרשות משטרת ישראל לגילוי האמת אשר זועקת לשמיים. כולי תקווה שלאחר חקירה מעמיקה של פעולות הקצין, תביאו לסיום התנהגות שאינה הולמת זו, ותנקטו את הצעדים המתאימים כדי שמשפחות אחרות ונורמטיביות לא יפגעו עוד. משטרת ישראל יקרה מאוד לליבי ועל כן בחרתי לפנות ישירות למפקדיו של הקצין לצורך מתן הזדמנות לטיפול פיקודי הולם ומיגור התופעה המתוארת ממשטרת ישראל, נוכח מעשיו הנלוזים של הקצין".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




ממשטרת ישראל נמסר: "עם קבלת המידע והטענות שהועלו במכתב, הנושא הועבר לבדיקת מח"ש ואנו נפעל בהתאם לתוצאותיה".

מהמחלקה לחקירת שוטרים נמסר כי המכתב התקבל והנושא בבדיקה.

בסביבתו של הקצין הבכיר טוענים כי הדבר לא היה ולא נברא וכי הכל עורבא פרח.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר